Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت در ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 16 شهریورماه سال‌جاری با حضور 76 درصد سهامداران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ملت در ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 16 شهریورماه سال‌جاری با حضور 76 درصد سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی سال 1398 این شرکت به تصویب رسید و به ازای هر سهم 140 ریال سود تقسیمی به سهامداران تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت، در این جلسه از مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت که در ایام شیوع ویروس کرونا با صلابت و سخت‌کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته‌ای به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: طی این مدت شرکت بیمه ملت با وجود افزایش دوبرابری در پورتفو توانسته است شاخص توانگری مالی خود را در صنعت بیمه حفظ کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟