Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@05:06:28 GMT

در کدام رستوران، مهمانی بی نقصی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۴۰۴۰

در کدام رستوران، مهمانی بی نقصی داشته باشیم؟

زمانی که یک رویداد بسیار مهم همچون جشن تولد، سالگرد ازدواج یا هر موقعیت مهم خانوادگی در شرف وقوع است، یکی از مهم ‌ترین دغدغه‌ ها یافتن محل مناسبی جهت برگزاری جشن است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رستوران تهران بین، با توجه به محدودیت ‌های زندگی کنونی و آپارتمان نشینی، امکان برگزاری مجالس در منزل، برای اکثر افراد جامعه مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط یک رستوران یا کافه لوکس و زیبا قادر است، میزبان شما باشد که لحظات به یادماندنی و جالب را در کنار کسانی که دوستشان دارید، تجربه کنید. سوال مهمی که وجود دارد، این است که کدام رستوران توانایی برگزاری بدون عیب و نقص مراسم مهم را دارد.

چه عواملی باعث برگزاری بی نقص مهمانی در یک رستوران می ‌شود؟

پیش از اینکه محلی خاص جهت این منظور را به شما معرفی کنیم، باید آنچه شما انتظار دارید، کاملا مشخص باشد. در این صورت این پیشنهاد قابل قبول است. در ادامه عواملی که موجب برگزاری بی نقص یک مهمانی می‌شود و بهترین رستورانی که این خدمات را ارائه می‌کند، به شما عزیزان معرفی می‌شود.

فضای مناسب و شیک

اصلیترین عاملی که در روند برگزاری مهمانی اهمیت زیادی دارد، محل برگزاری آن است. فضای رستورانی که انتخاب می‌کنید، باید با روحیات شما و دوستانتان سازگاری داشته ‌باشد. این مسئله به مهمانان شما نشان می ‌دهد که برای شما بسیار ارزشمند هستند و شما آن ‌ها را لایق بهترین ‌ها می ‌دانید.

رستوران تهران بین دکوراسیون و طراحی بسیار شیک و مدرن دارد. وجود فضای کافه در کنار رستوران، دو بخش کاملا مجزا و فضای مختلف را در کنار یکدیگر به وجود آورده‌ است که هر یک از آن ‌ها تزئینات داخلی مختص به خود را دارند.

مبلمان و لوسترهای لوکس فضای کلاسیک و زیبایی را به وجود می‌آورد که در بدو ورود، توجه تمام مهمانان را به خود جلب می‌ کند. کافه، بخش CIP و VIP هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند که البته همگی در دکوراسیون بی‌ نظیر و آرامش ‌بخش نقطه اشتراک دارند.

یکی دیگر از آپشن ‌های بسیار مهم که در تهران بین شاهد آن خواهید بود، چشم ‌انداز زیبا و بی ‌نظیری از شهر تهران است که حسی عجیب و خاص در افراد به وجود می ‌آورد.

از دیگر سو نماد شهر تهران یا همان برج میلاد و از سوی دیگر کوه ‌های پرصلابت دماوند خودنمایی می ‌کنند. سراسر رستوران نیز جهت مشاهده هر چه بهتر این منظره، با شیشه‌ های بلند احاطه شده ‌است.

امکانات رفاهی مناسب

بهترین رستوران برای برگزاری مهمانی، رستورانی است که با رعایت پروتکلهای بهداشتی به تمامی نیازهای مهمانان توجه کند و جهت رفع آن ‌ها تدابیر لازم را بیندیشد. امروزه، در شهر بزرگ و پرترافیکی همچون تهران، جای پارک یک دغدغه بزرگ و مهم است که باید حتما به آن توجه شود.

رستوران تهران بین که در محله سعادت آباد و در پنت هاوس برج عرفان واقع شده ‌است، دارای یک پارکینگ اختصاص شیک و لوکس و چند آسانسور جهت سهولت در رفت و آمد مهمانان است. این امکان خیال شما را از بابت جای پارک مطمئن در طول مهمانی کاملا راحت خواهد کرد.

نکته دیگری که حائز اهمیت است، امکان رزرو آنلاین میزها است. به این علت که شما نیاز دارید، زمانی که در خصوص انتخاب یک رستوران به تصمیم قطعی رسیدید، از رزرو میز جهت یک روز خاص مطمئن شوید.

تهران بین در وب سایت خود امکان انجام این عمل را به صورت کاملا آنلاین، بدون هیچ گونه تماس تلفنی و پس از مشاهده فیلم مربوط به میز، فراهم کرده ‌است. به این ترتیب شما از محل میز خود نیز رضایت کامل خواهید داشت و اطمینان دارید که همه چیز تحت کنترل است.

پرسنل حرفه ‌ای و خوش ‌برخورد

فضای یک مهمانی باید شاد و پر از انرژی مثبت باشد. کارکنان رستوران نقش مهمی در ایجاد فضای دوستانه و پراکندن انرژی مثبت دارند.

از این جهت نیز رستوران تهران بین به واسطه پرسنل خوش‌برخوردی که دارد، به خوبی به مهمانان شما سرویس‌دهی خواهد کرد. ضمن اینکه تمامی موارد در جهت جلب رضایت مهمانان به نحو احسن رعایت خواهدشد.

منوی غذایی متنوع و جذاب

منوی غذایی و صرف یک وعده غذای دلچسب و باکیفیت نیز در روند مهمانی بسیار موثر است. با اینکه رستوران ‌های مختلفی این گزینه را برای شما فراهم می ‌کنند، اما همواره پس از سوال در کدام رستوران مهمانی بگیریم؟ یکی از گزینه ‌هایی که مطرح می ‌شود، غذاهای خوشمزه و باکیفیت است.

تهران بین به لطف سرآشپزان و پرسنل کاربلد و حرفه ‌ای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت عالی و مثال ‌زدنی برای مهمانان عزیز سرو می ‌کند.

یک مهمانی خاطره ‌انگیز در رستوران لوکس تهران بین

رستوران تهران بین از هر حیث تلاش کرده که فضایی شیک و بروز را فراهم کند که میزبانی در آن به بهترین نحو انجام گیرد. امکانات رفاهی مختلفی همچون پارکینگ اختصاصی، آسانسور مجزا، رزرو آنلاین با خدمات ویژه و غیره که این رستوران لوکس دارد، به‌ خوبی این ادعا را اثبات میکند.

 در کنار تمامی این ویژگیها طراحی خاص و منحصر به فرد و چشم ‌انداز عالی و رویاییِ مشرف به زیبایی ‌های کلان شهر تهران، این رستوران را به یک انتخاب عالی جهت برگزاری مهمانی، جشنهای خاص، همایش‌ های رسمی و مهم می ‌کند.

نکته جالب توجه این است که شما در تهران بین هیچ محدودیت زمانی جهت برگزاری مراسم ندارید. زیرا این رستوران در وعده صبحانه نیز با یک منوی کامل و متنوع و نهایت امکانات، آماده خدمت ‌رسانی به شما عزیزان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رستوران تهران بین رستوران تهران بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند