Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:03:11 GMT

راهکار جدید بارسا برای خلاصی از دست اومتیتی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۴۲۵۹

راهکار جدید بارسا برای خلاصی از دست اومتیتی

باشگاه بارسلونا قصد دارد به هر طریقی امسال ساموئل اومتیتی را به باشگاهی دیگر واگذار کند.

به گزارش "ورززش سه"، ساموئل اومتیتی سال 2016 بود که از لیون به بارسا پیوست و در این مدت اغلب با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده است. مخالفت او با جراحی قبل از جام جهانی 2018 و حضور در تیم ملی فرانسه بر شدت مصدومیت او افزود و فصل 19-2018 مقطعی طولانی در میادین حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل 20-2019 او 18 بازی انجام داد؛ 13 بازی در لالیگا، سه بازی در لیگ قهرمانان، یک بازی در کوپا دل ری و یک بازی در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا. آخرین بازی او برای بارسا برابر سلتا(تساوی 2-2) بود که 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

 

پس از حذف تحقیرآمیز بارسا از لیگ قهرمانان به دست بایرن، این باشگاه دستخوش تحولات بسیاری شد که مهمترینش اخراج کیکه ستین و آمدن رونالد کومان به جای او بود. سرمربی هلندی بلافاصله 4 بازیکن را در فهرست مازاد قرار داد که ساموئل اومتیتی یکی از آنها بود.

 

 

 

 

در حالی که هنوز هیچ پیشنهادی برای اومتیتی نرسیده، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته او را وارد پروسه جذب ممفیس دیپای از لیون کند. به این ترتیب رقم نهایی انتقال ستاره هلندی نیز کاهش خواهد یافت و اومتیتی به باشگاهی که شش سال بازیکنش بود و در آنجا نیز پرورش یافته، باز خواهد گشت.

او در 5 فصل، 131 بازی برای تیم اول لیون انجام داد و باشگاه فرانسوی نیز تمایل به بازگرداندن او دارد. به این ترتیب بارسا برای دیپای 25 میلیون یورو به علاوه اومتیتی پرداخت خواهد کرد تا درخواست 35 میلیون یورویی لیون نیز اینگونه تامین شود.

 

 

بارسلونا لیون ساموئل اومتیتی ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیون ساموئل اومتیتی ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!

 جرارد پیکه در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر بارسلونا نبود، او در سن ۳۰ سالگی بازنشسته می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، اسطوره بارسلونا، در مصاحبه‌ای اطمینان داد که تنها عشق او به باشگاه بوده که او را در آخرین بخش از دوران حرفه‌ای نجات داده است. ستاره سابق ۳۷ ساله در نوامبر فصل گذشته به‌طور ناگهانی بازنشسته شد و از بسیاری از دستمزدهایش که از قراردادش باقی مانده بود صرف نظر کرد تا به وضعیت اقتصادی باشگاه کمک کند.

این مدافع میانی ۱۵ سال را در تیم اصلی بارسلونا گذراند. او در نوجوانی آکادمی را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست. در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال حضور در شیاطین سرخ به بارسا بازگشت. در این گفت‌وگو از او پرسیده شد که آیا پس از بازگشت به بارسلونا شانس رفتن به منچستر یونایتد یا منچستر سیتی را داشته و مایل به این انتقال بوده است یا خیر.

او پاسخ داد: «نه نه، واقعا نه. در دوران بازی‌ام، لحظه‌ای بود که اگر بارسلونا نبود فوتبال را رها می‌کردم. وقتی که ۳۰ ساله بودم اگر بارسلونا نبود فکر نمی‌کنم که می‌توانستم برای تیم دیگری بازی کنم. چون خسته بودم، قبل از آن یک دوران طولانی را گذرانده بودم و بارسلونا برایم همه چیز بود.

اگر پس از آن چهار یا پنج فصل بعد بازی کردم به این دلیل بود که در بارسلونا بودم و عشقم به این باشگاه حس عجیب و بی‌سابقه‌ای بود‌. در غیر این صورت مطمئن نیستم که می‌توانستم فوتبالم را ادامه دهم و قطعا بازنشسته می‌شدم.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!