Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی‌پور گفت: امسال مقام معظم رهبری اولویت محوری را بر حمایت از اقشار آسیب پذیر در جامعه قرار داده‌اند و فرمودند که باید این حرکت‌ها ادامه پیدا کند لذا باید همه ما در این راه تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم که امروز(سه شنبه) به همت بسیج سازندگی استان قزوین با حضور مسئولان استانی در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز کشور ما در شرایط اقتصادی سختی قرار گرفته لذا باید به اقشار آسیب‌پذیر کمک کنیم تا فرزندان این عزیزان بتوانند در این شرایط هم تحصیل کنند و یک عنصر مطلوب برای کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری اولویت محوری را بر حمایت از اقشار آسیب پذیر در جامعه قرار داده‌اند و فرمودند که باید این حرکت‌ها ادامه پیدا کند لذا باید همه ما در این راه تلاش کنیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: امروز اقشار آسیب‌پذیر جامعه که جزو بهترین بندگان خدا هستند، نیاز دارند که از سوی خیرین حمایت شوند و ما وظیفه داریم که حتما به این مسئله توجه کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: باید از این فرصت‌های مهمی که خداوند در اختیار ما قرار داده به نحو احسنت استفاده کنیم و نسبت به هم‌نوعان و تهی‌دستان جامعه احساس مسئولیت کنیم و دست آن‌ها را بگیریم تا معیشت این قشر را از وضعیت سخت نجات دهیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: یک کار خیر موجب می‌شود توشه بزرگی برای آخرت ما رقم بخورد و لذا از همه مردم و به خصوص از خیرین درخواست می‌کنیم در این مسئله ورود کنند و با ثروتی که دارند خیر دنیا و آخرت خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد با ثروت‌هایی که در این دنیا دارند، با کمک به نیازمندان برای خود در آخرت جایگاه برین می‌سازند و با نگاه متفاوت می‌توانند سرمایه خود را در مسیر خدا هزینه کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: اگر هرکسی به حد وسع خود به نیازمندان کمک کند، می‌توانیم دست بسیاری از نیازمندان را بگیریم که به این منظور ستاد مردمی برای جمع آوری کمک‌ها در استان تشکیل شده است.

جمالی پور گفت: امیدواریم بتوانیم امسال کارهای بزرگی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر انجام دهیم و من به عنوان استاندار قزوین از هیچ کاری در راستای تحقق حمایت از نیازمندان دریغ نخواهم کرد.

این مقام مسئول در پایان با تقدیر از همه افرادی که در این راه تلاش کردند، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم توفیق خدمت‌گزاری به نیازمندان را داشته باشیم تا با عمل، کار و رفتارمان پرونده مثبتی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اقشار آسیب پذیر جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)