Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برنامه‌های اجراشده توسط این واحد دانشگاهی را در ایام محرم بیش از 20 برنامه عنوان کرد.

باقر گرگین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر درباره برنامه‌های اجراشده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ویژه ایام محرم اظهار کرد: با همه محدودیت‌های کرونایی و نبود حضور فیزیکی دانشجویان تلاش شد تا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، تأثیرات فرهنگی و مذهبی این ماه عزاداری که تا ابدیت در عمق وجود و دل‌های مردم ریشه دوانده است، بازنشر داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مفهوم پرمعنای زیارت عاشورا عنوان کرد: پخش روزانه این دعا در ساختمان‌های اداری، دانشکده‌ها و نیز پخش آنلاین در حساب‌های فضای مجازی دانشگاه با محور گسترش فضایل معنوی، یکی از اصلی‌ترین و مؤثرترین برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از برگزاری 6 جلسه سخنرانی و بیان معارف حسینی با حضور صاحب‌نظران برجسته استانی خبر داد و گفت: مقتل شناسی حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ویژگی‌های اصحاب امام حسین علیه‌السلام، امربه‌معروف و نهی از منکر هدف قیام امام حسین علیه‌السلام با مؤلفه سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری، هدفمندی در مکتب امام حسین علیه‌السلام با مؤلفه افق آرمانی، عمل به وظیفه در مکتب امام حسین علیه‌السلام و صبر در مکتب حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها عنوان این سخنرانی‌ها بود.

گرگین برگزاری مسابقات مفهومی و کتاب‌خوانی را دیگر فعالیت‌های اجراشده در واحد دانشگاهی بوشهر نام برد و اضافه کرد: مسابقه عاشورا تا اربعین درباره شرح زیارت پرفیض عاشورا، مسابقه کتابخوانی با عنوان«بی‌تفاوت نباشیم» ویژه خانواده‌های کارکنان و استادان و مسابقه کتابخوانی محرم با محور تحلیل کتاب کرشمه خسروانی از دیگر برنامه‌های اجراشده ویژه ماه محرم در واحد بوشهر بوده است.

برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی

وی ادامه داد:  مسابقه ایده‌های نوین فرهنگی برای برنامه‌های ماه محرم با مؤلفه ایجاد خلاقیت و مسابقه نقاشی اجراشده و دلنوشته، مداحی، عکاسی از روضه‌های خانگی، عکاسی از نصب پرچم سیاه بر در منزل در طول 15 روز نخست ماه محرم برگزار کردیم و به نفرات برتر جوایز فرهنگی اهدا شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر معرفی کتب درباره واقعه ابدی عاشورا به همراه ارائه چکیده و تحلیل آن را از برنامه روزانه این واحد دانشگاهی برشمرد و مطرح کرد: این برنامه با تأسی از پیام کربلا با استفاده از مفسران به نام به‌صورت ویژه اجرا شد.

گرگین تبیین کرد: نشست عاشورایی با عنوان معناداری زندگی در پرتو فرهنگ عاشورا و نشست معرفتی سیمای امام حسین علیه‌السلام در قرآن از دیگر برنامه‌های اجراشده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بود.

وی با اشاره به توزیع نذورات بسته‌بندی‌شده و اقلام بهداشتی در کنار سیاه‌پوشی مکان‌ها و ساختمان‌های دانشگاه هم‌زمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مانند روال هرساله توضیح داد: توزیع بسته‌های معیشتی و اهدای خون از دیگر برنامه‌های مشارکتی دانشگاه در ایام محرم امسال بود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر محرم عاشورا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر امام حسین علیه السلام برنامه های اجراشده واحد دانشگاهی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران