Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، منصور غلامی با بیان اینکه مراسم نمادین بازگشایی دانشگاه‌ها هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: هر کدام از دانشگاه‌ها خودشان مراسم آغاز سال تحصیلی را برگزار می‌کنند. ما تنها مراسم نمادین شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها را هر سال برگزار می‌کردیم که برای امسال نیز به احتمال زیاد هفته آینده این مراسم نمادین را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه افزود: آغاز نمادین سال تحصیلی دانشگاه‌ها به این معنا نیست که ترم جدید همه دانشگاه‌ها در یک روز شروع شود. هر دانشگاه بر اساس شرایطی که دارد تصمیم می‌گیرد و یک روز را به عنوان روز آغاز سال تحصیلی جدید اعلام می‌کند.

غلامی با بیان اینکه دانشگاه‌ها مستقل از یکدیگر هستند، یادآور شد: دانشگاه‌ها مانند مدارس ابتدایی متصل و به هم پیوسته نیستند. مدارس ابتدایی در هر کجای کشور باید در یک روز مشخص سال تحصیلی خود را شروع کنند اما دانشگاه‌ها به این صورت نیست.

وزیر علوم ادامه داد: شروع ترم جدید دانشگاه‌ها هر سال با اختلاف یک هفته تا ۱۰ روز بوده است و امسال هم به این صورت خواهد بود بنابراین دانشگاه‌ها از این اختیار برخوردار هستند.

غلامی با اشاره به مشکلات برخی از دانشگاه‌های کشور برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، گفت: در برخی از دانشگاه‌ها، دانشجویان نتوانستند ترم گذشته واحدهای عملی را به خاطر شیوع ویروس کرونا بگذرانند لذا اغلب این واحدها را در ترم تابستان گذراندند و هنوز نمرات آنها نهایی نشده است بنابراین این دانشگاه‌ها به وزارت علوم اعلام کردند که تاکنون نتوانسته اند تکلیف این دانشجویان و واحدهای پیش نیاز آنها را مشخص کنند بنابراین زمان آغاز تحصیلی جدید را اعلام نکردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: وزارت علوم با ستاد مقابله با ویروس کرونا هماهنگ است و مشکلی در آغاز تحصیلی دانشجویان به وجود نخواهد آمد.

کد خبر 5018967

منبع: مهر

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی سال تحصیلی جدید دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد ویروس کرونا انتخاب رشته آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور مراسم نمادین سال تحصیلی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با همکاری کمپانی نایکی از طراحی جدید پیراهن اول تیمش‌ برای فصل 25-2024 رونمایی کرده است.

در عکسبرداری معرفی پیراهن جدید ستاره‌هایی مانند داروین نونیز، الکسیس مک آلیستر، ابراهیما کوناته و محمد صلاح حضور دارند و همچنین آلیسون بکر هم پیراهن دروازه‌‌بانی را به تن کرد.

صلاح در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در تابستانی قبلی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی بود اما در لیورپول ماند. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد با لیورپول ادامه دهد و پیراهن جدید تیمش برای فصل بعدی را هم به تن کند یا نه.

لیورپول آماده شروع فصلی می‌شود که تغییرات بزرگی خواهد داشت چون یورگن کلوپ آلمانی قرار است پس از 9 سال این تیم را ترک کند و آرنه اسلوت هلندی آماده است تا به عنوان جانشین او معرفی شود.

لیورپول که این فصل نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار است از فصل آینده با شروع دوران پساکلوپ به عنوان تیم مدعی در رقابت‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان