Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:30:00 GMT

عربستان رئیس ستاد کل ارتش عراق را به ریاض دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۴۷۵۶

عربستان رئیس ستاد کل ارتش عراق را به ریاض دعوت کرد

به گزارش ایرنا، دفتر رسانه ای وزارت دفاع عراق در بیانیه ای گفت که دعوت از سپهبد عبدالامیر رشید یارالله برای سفر به ریاض با هدف بررسی همکاری های امنیتی و اطلاعاتی میان دو کشور صورت می گیرد.

بیانیه افزود که وابسته نظامی عربستان در بغداد و رئیس ستاد مشترک ارتش عراق در این دیدار  همچنین در باره راه های گسترش همکاری های مشترک نظامی میان عراق و عربستان گفت و گو کردند

رایزنی در خصوص تقویت و توسعه همکاری های امنیتی و اطلاعاتی میان ارتش عراق و عربستان سعودی از جمله محورهای دیگر این گفت و گو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی عملیات مشترک عراق اوایل شهریور جاری در بیانیه ای به اخبار منتشر شده مبنی بر حضور نیروهای سعودی در پایگاه التاجی در شمال پایتخت بغداد واکنش نشان داد.

سرلشکر تحسین الخفاجی سخنگوی این فرماندهی گفت: برخی از خبرگزاری ها گزارش دادند که سربازان سعودی پایگاه هوایی التاجی را ترک کرده اند که این خبر بی اساس بوده و چنین خبری صحت ندارد.

وی توضیح داد که یگان های حاضر در پایگاه هوایی التاجی نیروهای امنیتی عراق هستند و در مدت استقرار نیروهای ائتلاف بین المللی و تا پیش از ترک این پایگاه و تحویل آن به ارتش عراق، هیچ نیروی سعودی در آنجا حضور نداشته است. 

برخی رسانه های عراقی اوائل شهریور اعلام کردند که سربازان سعودی با همراهی کاروانی از نیروهای ائتلاف آمریکایی که از پایگاه التاجی عقب نشینی کردند، از عراق به پایگاه آمریکایی الشدادی در جنوب استان الحسکه سوریه رفتند.

برچسب‌ها عربستان سعودی عراق ریاض بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عربستان سعودی عراق ریاض بغداد عربستان سعودی عراق ریاض بغداد ارتش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد