Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد زارعان، معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه کنگره بین المللی «امام سجاد (ع)» ازجمله فرصت‌هایی محسوب می‌شود که زمینه ارائه نظرات اندیشمندان و فرهیختگان را درباره سیره و سبک زندگی چهارمین امام شیعیان فراهم کرده است، گفت: این کنگره مبانی و آموزه‌های آن حضرت (ع) را به مخاطب عام عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) از سال‌ها قبل همواره تلاش کرده است که در همکاری و همراهی با برگزاری این کنگره نسبت به ترویج معارف نورانی صحیفه سجادیه تعامل داشته باشد و اکنون ۱۰ دوره است که این کنگره برگزار می‌شود و مجمع جهانی اهل بیت (ع) بُعد بین المللی کنگره را به تناسب اهمیت بالای آن، با جدیت دنبال می‌کند.

مسئول دانشنامه ویکی شیعه افزود: مجمع این فرصت را فراهم کرده تا افراد از کشورهای مختلف به موضوعات متنوع درباره سیره امام سجاد (ع) بپردازند و با وجود شرایط کرونایی ایران و جهان، استقبال و مشارکت‌ها قابل توجه است.

وی ادامه داد: مجمع جهانی اهل بیت (ع) با همکاری جامعه المصطفی (ص) العالمیه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امکان حضور شخصیت‌هایی از کشورهای سوریه، عراق، مراکش، هندوستان، نروژ، پاکستان، ترکیه، آرژانتین، اکوادور، دانمارک، انگلستان و الجزایر را در وبینارها و نشست‌های مجازی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که از ۱۲ تا ۲۵ محرم حسینی مقارن با ۱۱ تا ۲۴ شهریورماه در حال برگزاری است، را فراهم کرده است.

کد خبر 5018803

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگره امام سجاد امام سجاد ع محرم 99 محرم 99 امام حسین ع معرفی کتاب تاسوعا و عاشورا عاشورا کربلا ویروس کرونا پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رادیو گفتگو هیات مذهبی معرفی نشریات مجمع جهانی اهل بیت امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی