Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود عزیزی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان تهرانی درخواست کرد در صورت نیاز به ارائه قبض برق اشتراک خود به سایر دستگاه‌های اجرایی، همچون مدارس، دانشگاه، بانک‌ها و یا سازمان امور مالیاتی، از مراجعه حضوری به مناطق برق، خودداری کرده و اطلاعات مورد نیاز را با مراجعه به میز خدمت الکترونیک این شرکت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tbtb.ir دریافت کنند.

او اظهار کرد: روند مصرف اشتراک برق در سال‌های گذشته به تفکیک، در این پایگاه اینترنتی قابل مشاهده بوده و قبض برق مربوط به هر دوره نیز به شکل فایل الکترونیکی، قابل دریافت و چاپ است.

بیشتر بخوانید

وزن سنگین ایران در بازار صادرات خدمات و تجهیزات صنایع آب و برق

عزیزی همچنین از سایر دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در صورت نیاز به ریز اطلاعات مربوط به مصرف برق مشترکان از ارجاع آنان به مناطق برق، خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی قبض برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان