Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم در مساجد بام ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: شهدای والامقام دفاع مقدس تربیت شده مساجد بودند و امروز نیز تکریم و سرکشی از خانواده شهدا یکی از وظایف مستمر بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۱۸ شهریور) در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده شهید «فردین صفی خانی» برگزار شد، اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم شرایط دیدار با خانواده های شهدا را برای مسئولان و جوانان مسجدی استان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم از دهه کرامت امسال در همه مساجد شهری و روستای با شور و علاقه وصف ناپذیر جوانان مسجدی آغاز شده است.

 

وی ابراز کرد: جوانان مسجدی استان چهارمحال و بختیاری در کنار اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، رویداد بین المللی «روح مقاومت» را نیز برگزار می کنند.

 

مظاهری ادامه داد: رویداد بین المللی «روح مقاومت» به بازخوانی وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه اندازی شده است.

 

مدیر ستاد فهما در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم در مساجد بام ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: شهدای والامقام دفاع مقدس تربیت شده مساجد بودند و امروز نیز تکریم و سرکشی از خانواده شهدا یکی از وظایف مستمر بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: فهما چهارمحال و بختیاری طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور