Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین بهره برداری از سه خدمت جدید در مجموعه سلامت فارس، ابراز امیدواری کرد افزوده شدن این حلقه ای جدید به زنجیره خدمات سلامت در استان موجب کاهش مشکلات مردم در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی شود. 

مهرزاد لطفی که با حضور در شهرستان خرامه در این آئین حضور داشت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و تقدیر از خدمات مدافعان سلامت کشور با معرفی بیشتر پروژه های دانشگاه، گفت: پروژه توسعه بیمارستان حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان خرامه با افزوده شدن ۵۲ تخت به این مرکز درمانی و هزار و ۷۲۵ مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت این پروژه از اردیبهشت سال ۹۵ آغاز شده و در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده است، اعتبار این پروژه را بیش از ۸۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و تجهیزاتی اعلام کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دیگر پروژه مربوط به بخش اعصاب و روان بیمارستان استهبان است که با ۱۱ تخت و با متراژ ۳۵۰ مترمربع زیربنا، کار ساخت آن در سال ۱۳۹۷ آغاز و در سال ۱۳۹۸ با اعتباری نزدیک  به ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

دکتر لطفی اظهار کرد: سومین پروژه افتتاح امروز نیز مربوط به مرکز ۱۰ تختخوابی ایزدخواست است که با مشارکت خیرین سلامت، با هزار و ۵۳۴ مترمربع زیربنا، کار ساخت آن از دی ۱۳۹۴ آغاز شد و اسفند ۱۳۹۶ به پایان رسید.

او با اشاره به پوشش هفت هزار نفر جمعیت منطقه در این مرکز، اعتبار بهره برداری از این خدمت جدید را بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

کاهش مراجعات مردم به مرکز استان با توسعه خدمات بهداشتی

امام جمعه شهرستان خرامه نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت گفت: حوزه سلامت در شهرستان خرامه و استان همواره جای کار دارد و تلاش مجموعه سلامت بر این است که به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، ضریب سلامت جامعه بالا رود. 

حجت الاسلام  امین کشاورز  افزود: بیمارستان جوادالائمه(ع) خرامه از نظر زیرساخت و تجهیزات شرایط بسیار خوبی دارد که با تلاش رییس و معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان شبکه بهداشت و درمان خرامه به این مرحله رسیده است.  

امام جمعه خرامه با مهم برشمردن تکمیل پروژه های سلامت در این شهرستان، این امر را موجب کاهش مراجعه مردم به مرکز استان دانست.

تحول نظام سلامت خدمت ویژه دولت به مردم

فرماندار شهرستان خرامه نیز با تقدیر از کسانی که در زمینه توسعه و بهبود حوزه سلامت کشور تلاش می کنند، گفت: یکی از خدمات برجسته  دولت تدبیر و امید، تحول نظام سلامت است و نگاه ویژه و پیگیری های مسوولان استان  به توسعه خدمات سلامت در فارس و به ویژه در شهرستان خرامه، ستودنی است. 

فرهاد جهانخواه  افزود: در این شهرستان ۲۱ خانه بهداشت و هفت مرکز خدمات جامع خدمات سلامت وجود دارد و پروژه های دیگری نیز در دست ساخت و بهره برداری است.

شهرستان خرامه در فاصله ۸۲ کیلومتری شرق شیراز دراستان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید خرامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فارس پروندهٔ خبری افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و تولیدی در فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید خرامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فارس دولت تدبیر و امید خرامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فارس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خرامه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد