Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-باشگاه پرسپولیس مذاکرات کاملی با مهاجم پیشین خود داشت اما بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان شدنی نیست.

خبرگزاری میزان - شهاب زاهدی مهاجم پیشین پرسپولیس قصد داشت تا دوباره به این تیم اضافه شود ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد‌. او روز گذشته هم این خبر را تائید کرد که راهی برای بازگشت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زاهدی با انتشار پستی، خبر از مذاکره کامل با باشگاه پرسپولیس و برخی باشگاه‌های دیگر داد اما این طور اعلام کرد که نمی‌تواند به لیگ ایران برگردد آن هم در شرایطی که باشگاه های مختلفی با باشگاه المپیک دونتسک اوکراین مذاکره کرده بودند. 

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد دلایل عدم بازگشت شهاب به پرسپولیس، به خبرنگار میزان گفت: این بازیکن در لیست خریدمان بود و بدون سروصدا مشغول مذاکره بودیم ولی متاسفانه نمی‌توانیم او را جذب کنیم زیرا باشگاه اوکراینی برای ارائه رضایتنامه زاهدی، از باشگاه پرسپولیس 400 هزاردلار پول طلب کرد. اگر قرار بود چنین رقمی را پرداخت کنیم، بدون تردید علی علیپور را در تیم‌مان حفظ می کردیم و نمی‌گذاشتیم او از تیم مان جدا شود. 

بیشتر بخوانید:  اوساگونا از پرسپولیس جدا شد

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: شهاب زاهدی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس شهاب زاهدی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!