Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:17:01 GMT

کشف محموله میلیاردی قاچاق در سقز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۵۱۱۷

کشف محموله میلیاردی قاچاق در سقز

علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان سقز، یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل کالای قاچاق در مسیر «سقز ـ دیواندره متوقف کردند.

وی گفت:  با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از خودروی مورد نظر 133 دستگاه رادیو پخش خودرو و  30 ثوب شلوار لی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق در منطقه، خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف  3 میلیارد ریال کالای قاچاق در مریوان

آزادی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با مخلان امنیت اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان مریوان به مرحله اجراء در آمد.

وی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در اجرای این طرح مقدار 5 هزار و 100 لیتر سوخت، یک تن و 200 کیلو گرم جگر مرغ قاچاق، 24 برگ 100 دلاری جعلی و یک دستگاه موتور سیکلت خارجی 250 سی سی به مارک هوندا کشف شد.

وی افزود: 2 دستگاه خودرو سایپا در محور مرز باشماق که قصد قاچاق ارزاق عمومی به کشور عراق را داشتند متوقف، که در بازرسی از آنان مقدار یک تن و900کیلو حبوبات و تعداد17 هزار و 480 قوطی انواع آبمیوه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده قاچاق را  3 میلیارد و 500  میلیون ریال برآورد کردند.

کشف سیگار و داروی قاچاق در کامیاران

آزادی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان کامیاران با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان، سمند حامل کالای قاچاق در محور کامیاران ـ موچش شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد 40 هزار نخ سیگار، 5 هزارو600  قلم انواع قرص و داروی انسانی و تعداد 7 هزارو 790 پاکت تنباکو قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه و معرفی به مراجع ذیصلاح، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان کردستان قاچاق کالای قاچاق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان