Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:38:55 GMT

پنتاگون قرارداد خود با آمازون را تمدید نکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۵۲۰۲

پنتاگون قرارداد خود با آمازون را تمدید نکرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری دونالد ترامپ با شرکت‌های فعال در حوزه فناوری محدود به کشوری مثل چین نبوده و این فرد حتی با شرکت‌های بزرگ آمریکایی نیز مشکل دارد. آخرین درگیری ترامپ با شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه فناوری، به شرکت آمازون باز می‌گردد؛ جف بزوس که مدیر عامل شرکت آمازون است در ماه‌های اخیر درگیری زیادی با ترامپ پیدا کرده و همین موضوع سبب شده است تا قرارداد پنتاگون با آمازون نیز کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر توسط یکی از وب‌سایت‌های معتبر فعال در حوزه فناوری در فضای مجازی منتشر شد؛ ظاهرا وزارت دفاع آمریکا قصد داشت قرارداد خود با دو شرکت مایکروسافت و آمازون را تمدید کند، اما به دلیل محدودیت‌هایی که ترامپ برای آمازون اعمال کرده است، وزارت دفاع آمریکا از تمدید قرارداد خود با آمازون امتناع کرد و تصمیم گرفت قرارداد خود را صرفا با شرکت مایکروسافت تمدید کند.

قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری پنتاگون با مایکروسافت

وزارت دفاع آمریکا درباره اهمیت قرارداد با شرکت‌های فناوری اعلام کرد است که یکی از مهم‌ترین مسائل در دنیای امروز بستن قرارداد با شرکت‌های فناوری است چرا که تمرکز بر فضای ابری، استفاده از هوش‌های مصنوعی و نحوه به کارگیری ماشین آلات جدید صرفا به کمک اطلاعات به روز امکان پذیر است و ما امیدوار هستیم مایکروسافت به تنهایی بتواند تمامی این نیاز‌ها را برای وزارت دفاع آمریکا تامین کند.

به این ترتیب فعلا تنها شرکت همکار با وزارت دفاع آمریکا، شرکت مایکروسافت است و قراردادی که پنتاگون با این شرکت بسته چیزی نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار است. اما آمازون نیز نسبت به این اقدام پنتاگون واکنش نشان داد و اعلام کرد که اقدام اخیر وزارت دفاع آمریکا تحت تاثیر تصمیمات ترامپ است و عدم همکاری این شرکت با پنتاگون صرفا تحت تاثیر مسائل سیاسی اتفاق افتاده است؛ علاوه بر این شرکت آمازون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ترامپ از بودجه وزارت دفاع برای پیگیری اهداف شخصی خود استفاده می‌کند و این موضوع کاملا خلاف قوانین دولت است.

بیشتر بخوانید

مراقب ورود افراد ناشناس به گروه‌های خصوصی واتس‌اپ باشید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آمازون شرکت مایکروسافت وزارت دفاع آمریکا وزارت دفاع آمریکا قرارداد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها