Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@12:31:44 GMT

مرور زندگی آیت‌الله طالقانی در رادیو ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۵۷۶۵

مرور زندگی آیت‌الله طالقانی در رادیو ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، به روایت تقویم، آیت الله طالقانی در ۱۹ شهریورماه سال ۱۳۵۸ درگذشت. از این رو برنامه «پلاک هشت» روز چهارشنبه ۱۹ شهریور در بخشی از برنامه به مرور خاطرات دوستان و همراهان آیت‌الله طالقانی از وی می‌پردازد.

«پلاک هشت» این هفته به تهیه‌کنندگی محمد اسماعیل پور و با اجرای حمیدرضا رضایی و گزارشگری سمیه رنجکش ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه دیگر با عنوان «از دیار طالقان» مستندی از زندگی و فعالیت‌های آیت‌الله طالقانی پخش می‌شود که چهارشنبه ساعت ۱۷:۵۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

کد خبر 547520 برچسب‌ها رسانه - رادیو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه رادیو آیت الله طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل