Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم،یک فرد انتحاری امروز سه شنبه خود را در جنوب غرب استان کرکوک منفجر کرد که در نتیجه آن دو نفر از نیروهای امنیتی عراق زخمی شوند.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز سه‌شنبه از یک انفجار در جنوب غرب استان کرکوک واقع در شمال این کشور خبر داد.

این مرکز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «نیروهای امنیتی در استان کرکوک، یک تروریست انتحاری را محاصره کردند و همین مسئله باعث شد که وی خود را منفجر کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «شفق نیوز» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این فرد انتحاری خود را در منطقه «ابوشحه» واقع در شهر «الرشاد» منفجر کرده است.

این انفجار باعث شد که دو نفر از نیروهای پلیس فدرال عراق زخمی شوند.

در همین ارتباط، وزارت اطلاعات عراق امروز از بازداشت یکی از سرکرده‌های برجسته گروه تروریستی داعش واقع در شمال این کشور خبر داد. در بیانیه این وزارتخانه آمده که نیروهای سرویس اطلاعات، یکی از مهمترین تروریستها در مرکز استان کرکوک را بازداشت کرده‌اند.

این تروریست، در پست‌های مختلفی در گروه داعش مشغول به فعالیت بود. وی مسئول کار گذاشتن بسته‌های انفجاری در آنچه داعش «ولایت دجله» می‌نامد، بوده است.

نیروهای سرویس اطلاعات عراق گفتند که پس از تعقیب این عنصر تروریستی در مناطق مختلفی از استان کرکوک، این عناصر به دام آنان افتاد و به جنایات خود اعتراف کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: انفجار انتحاری کرکوک عراق استان کرکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان