Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستانه مهاجر تدوین فیلم "13 سالگی" را برعهده گفت و اعلام تعداد متقاضیان جشنواره فیلم کودک و مقاومت از دیگر خبرهای سینما ست.

فیلم «13 سالگی» به کارگردانی علی تصدیقی توسط مستانه مهاجر تدوین و حسین ابوالصدق صداگذاری می‌شود. 
به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با اتمام فیلم‌برداری فیلم بلند داستانی «13 سالگی» به کارگردانی علی تصدیقی و تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی در شمال کشور این فیلم وارد مراحل فنی پس از تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مستانه مهاجر تدوین و حسین ابوالصدق صداگذاری و ترکیب صدای فیلم «13 سالگی» را برعهده گرفتند. 
فیلم «13 سالگی» درباره پسری به نام امیرعلی است که جشن تولد سورپرایزی برای خواستگاری از مهرناز ترتیب داده است، ولی با فاش شدن راز قدیمی همه‌چیز به هم می‌ریزد.
پویان مکری، نیلوفر زوارق، بهناز توسلی، علی سام صادقی، صدف برادران، آرین رضایی، امیر سجاد طبسی و نیما راد بازیگران فیلم «13 سالگی» هستند.
فرهاد قدیمی تهیه‌کننده فیلم «13 سالگی» را بر عهده دارد و این فیلم محصول سییرا استودیو است. این استودیو از سال 1395 توسط فرهاد قدیمی و علی تصدیقی برای تولید فیلم و انجام مراحل پس از تولید فیلم راه‌اندازی شده است.
عوامل فیلم عبارت‌اند از: 
کارگردان: علی تصدیقی، تهیه کننده و مجری طرح: فرهاد قدیمی، فیلم‌نامه‌ : علی تصدیقی، پویان مکری و نیلوفر زوارق، مدیر فیلم‌برداری: جعفر اصلانی، مشاور کارگردان: علیرضا فرید، موسیقی: حسین منصف، مدیر تولید: بهرام بهرام، طراح گریم: بتینا ابوالقاسمی، صدابردار: اشکان طلوعیان، جلوه‌های بصری : ارغوان تصدیقی، لابراتوار و اصلاح رنگ: سییرا استودیو، دستیار کارگردان و طراح صحنه: بهنام معتمدی، منشی صحنه: لاله میرقربانی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، عکاس و فیلمبرداری پشت‌صحنه: زینب حسینی نژاد، مترجم: سپیده اشرفی، تدارکات: آیدین اسدی، آوا: بهناز حکیم، تولیدشده در سییرا استودیو.

اولین آمار آثار متقاضی شرکت در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، دبیرخانه این دوره جشنواره اعلام کرد: با پایان مهلت قانونی ثبت‌نام فیلم‌های ایرانی بخش‌های مختلف سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۳۷۴ عنوان اثر ایرانی به جشنواره ارسال شده است.
بر اساس این خبر، از این تعداد، نام ۱۹۷ فیلم کوتاه، ۵۱ انیمیشن کوتاه، ۹۳ وب‌سری، ۲۱ فیلم بلند داستانی و ۱۲ فیلم‌ سینمایی و انیمیشن ایرانی در پرتال جشنواره ثبت شده است.
آخرین مهلت تحویل نسخه بازبینی به دبیرخانه جشنواره چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ و آخرین مهلت تحویل نسخۀ اصلی فیلم‌های ایرانی پذیرفته شده، حداکثر تا سه‌شنبه اول مهر ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.
همچنین تاکنون ۱۲۴ فیلم خارجی (انیمیشن و زنده) بلند و کوتاه از کشورهای مختلف متقاضی حضور در جشنواره سی‌وسوم هستند و بنا بر فراخوان جشنواره، مهلت ارائه آثار در بخش بین‌المللی جشنواره سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) به پایان خواهد رسید و آخرین مهلت ارسال نسخه اصلی فیلم در این بخش چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) اعلام شده است.
دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی شرکت در جشنواره، کار بررسی آثار رسیده را آغاز کرده و پس از تطبیق آثار با آئین‌نامه و مقررات اعلام شده (از نظر تاریخ ساخت، مدت زمان فیلم و عدم انتشار در سامانه‌های وی.او.دی تلویزیون یا اکران سینماها)، کار ارزیابی و انتخاب فیلم‌ها در بخش‌های مختلف آغاز خواهد شد.
این دوره جشنواره، براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، و با عنایت به شیوع جهانی کووید-۱۹، از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۸ اکتبر لغایت ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

استقبال بیش از 2 هزار فیلمساز بسیجی از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

2239 اثر به بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رسید.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، برای ارج نهادن به تلاش‌های جهادگرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اعم از بسیج، ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی) و نیز با هدف استعدادیابی و تقویت نیروهای انقلابی و متعهد (به ویژه جوانان خلاق) برای حضور مؤثر در عرصه فیلم‌سازی و سینما، جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در شانزدهمین دوره خود بخشی ویژه برای فیلمسازان بسیجی در نظر گرفته است.

برهمین اساس و بنابر آخرین اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در بخش فیلم بلند 60 اثر، فیلم کوتاه 429 فیلم، در بخش مستند 879 اثر، بخش فیلمنامه 346 اثر، پویانمایی 146 فیلم و در بخش نماهنگ نیز 382 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

در این دوره شهر تهران بزرگ با 483 اثر و استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی هر کدام با بیش از 200 اثر در رده بیشترین آثار ارسال شده به بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت هستند و استان‌ تهران (شهرستان‌های تهران) با 109 اثر در رده چهارم قرار دارد.

شایان ذکر است، آثار منتخب فیلمسازان بسیجی در مرحله استانی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مرکز استان انتخاب و از صاحبان آثار تجلیل و در مرحله ملی آثار برگزیده استانی با هم به رقابت گذاشته خواهد شد.
زمان اعلام آثار پذیرفته شده بخش «فیلمساران بسیجی» شنبه 22 شهریورماه است.

هیئت داوران شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش مسابقه ملی، شش تندیس و دیپلم افتخار به بهترین تله فیلم بلند، بهترین فیلم داستانی کوتاه، بهترین فیلمنامه، بهترین مستند، بهترین نماهنگ و بهترین پویانمایی اهدا خواهد کرد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش نخست از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

همچنین از یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج این جشنواره در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، « روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت فیلمسازان بسیجی مستانه مهاجر فرهاد قدیمی علی تصدیقی فیلم بلند خواهد شد بخش فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان