Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:27:32 GMT

زمان مصاحبه آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۱۷۴

 سازمان سنجش آموزش کشور زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنرشامل آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی درآزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش میزان، بر این اساس آزمون عملی منحصرا از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون (صبح چهارشنبه مورخ ۲۹ مرداد) حاضر بودند و (از تاریخ ۲۸ مرداد تا سوم شهریور) علاقه ­مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته­‌های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام نموده‌اند به مل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی مذکور (در بخش پذیرش با آزمون) شده‌اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می­ شوند، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر (اواخر شهریورماه) نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده‌اند باید در زمان اعلام شده (در این اطلاعیه) کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق درگاه این سازمان پرینت نموده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته­‌های تحصیلی مربوط شده ­اند باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ­های ذی ربط نسبت به پرینت کارت برای هر مجموعه اقدام کنند.

افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشده اند و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به اعلام علاقه مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روز‌های برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

پرینت کارت برای متقاضیان رشته‌های مندرج در جدولی که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است ۲۴ ساعت قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت خواهد بود. محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های مذکور در این سایت قرار گرفته است.

همه متقاضیان باید در زمان مقرر در آزمون تشریحی و یا عملی رشته و یا رشته­‌های تحصیلی مورد علاقه خود شرکت کنند بدیهی است آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ متقاضی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد جلال آل احمد زمان مصاحبه آزمون عملی رشته هنر دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد جلال آل احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد

  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. «نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

 

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود