Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه ۸۶ درصد از روستاهای استان البرز از شبکه گاز رسانی بهره‌مند شدند،گفت: سرقت گاز در استان وجود دارد و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین تقی نژاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ششمین سال مدیریت من بعنوان مدیرعامل شرکت گاز استان البرز است، اظهار داشت: در ابتدای وضعیت استان بررسی و بعد ظرفیت‌ها برای بهبود گاز رسانی شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سایز لوله‌های انقال و ایستگاه‌ها در این راستا افزایش یافت افزود: با انجام این اقدامات با کاهش قطعی گاز در استان البرز روبرو بودیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اینکه با تصویب معافیت مالیاتی در شهرک صنعتی اشتهارد شاهد حضور فعالین تولید و سرمایه گذاران بیش از پیش در این شهرک هستیم، بیان‌کرد: گاز موتور محرک تولید است و در شهرک‌های صنعتی استان می‌تواندبسیار در رونق بخشی به حوزه موثر باشد.

تقی نژاد با اشاره به اینکه تلاش شد علاوه بر خدمات دهی مناسب با برون سپاری خدمات و الکترونیکی کردن آن تردد مردم را به ادارات گاز استان کاهش و دسترسی را برای آنها آسان‌تر کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر 300 دفتر پیشخوان در استان البرز خدمات شرکت گاز را ارائه می‌دهند.

کرمانشاه| گازرسانی به شهر مرزی «نودشه» انجام شد/ برخورداری 4300 خانوار شهری و روستایی از نعمت گازخبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شودهتل "5 ستاره" اردبیل با 300 میلیارد تومان اعتبار ساخته می‌شود/ گازرسانی به روستاهای استان

وی در خصوص میزان گاز رسانی به روستاهای استان تصریح کرد: در حال حاضر برای  158 روستا در استان البرز گاز رسانی انجام شده و 58روستای دیگر نیز در حال اجرای پروژه‌های گاز رسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه بجز آسارا 17 شهر دیگر استان البرز دارای گاز است، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر پوشش شبکه گاز رسانی در حوزه شهری 99.9 و در حوزه روستایی نیز 86 درصد است.

تقی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر 900هزار مشترک در استان البرز وجود دارد و همچنین6 هزار کیلومتر طول شبکه گاز رسانی ما در استان است، گفت: در سال بالغ بر 40 هزار مشترک به تعداد مشترکین گاز استان اضافه می‌شود و افتخار ما این است که پس از درخواست انشعاب، به روز کنترها نصب می‌شود.

وی در خصوص تخصیص گاز به صنایع عنوان کرد: در سال 92 حدود 467صنعت در استان البرز از گاز بهره‌مند بودند که این میزان در حال حاضر 900 واحد است که تا پایان سال این میزان افزایش میابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز  با اشاره به اینکه سرقت گاز در استان البرز وجود دارد، افزود: میزان سرقت گاز در استان البرز بدلیل خطرناک بودن به میزان انشعاب آب و برق نیست اما وجود دارد و ما در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان البرز روستاهای استان استان البرز گاز در استان حال حاضر گاز رسانی شبکه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند