Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح «سه شنبه های تکریم» (۱۸ شهریورماه) اردبیل در منزل سردار شهید ناصر علی صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طرح «سه شنبه های تکریم» (18 شهریورماه) اردبیل در منزل سردار شهید ناصر علیصوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار خانواده شهید صوفی با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در منزل مادر این شهید والامقام حضور داشت.

 

طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این ویژه برنامه به صورت محدود برگزار شد.

 

در پایان این برنامه معنوی از مقام مادر شهید «ناصر صوفی» تجلیل و تقدیر شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم خانواده معظم شهداء اردبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه های تکریم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان با حضور نویسندگان و مؤلفان بومی گفت: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در محدوده زمانی اول فروردین ‏۱۴۰۱ تا ۲۹  اسفند ‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

علیرضا نوروزی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد وکتابهایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتابهای که توسط نویسندگان و مؤلفان بومی و غیربومی در آذربایجان‌غربی تألیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی اظهارکرد: از هر عنوان کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتابهای ارسالی باید در یکی از گروههای تألیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی وجود ندارد،گفت: کتابهای کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: علاقمندان تا ۳۱ ام مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود