Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:00:09 GMT

مطالبات و معوقات کارکنان سلامت به زودی پرداخت می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۹۶۳

مطالبات و معوقات کارکنان سلامت به زودی پرداخت می‌‌شود

معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: به‌‌زودی با تخصیص و تأمین منابع لازم شاهد ارتقای نظام پرداخت حقوق و مزایا، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنلی و برقراری فوق العاده کارکنان نظام سلامت خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توافق اخیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارت بهداشت در خصوص ارتقای وضعیت منابع انسانی خبر داد و گفت: در پی نشست وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه و توافق حاصله، به‌‌زودی با تخصیص و تامین منابع لازم شاهد ارتقای نظام پرداخت حقوق و مزایا، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنلی، برقراری فوق العاده کارکنان نظام سلامت در رده‌‌های مختلف شغلی و جذب و تامین نیروی انسانی کافی به‌‌ویژه برای مراکز جدید الافتتاح خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی نژاد افزود: در همه ماه‌های گذشته و به ویژه بعد از بسیج ملی مقابله با کرونا و تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت، یکی از دغدغه‌‌های جدی وزارت بهداشت پیگیری و رفع مشکلات مربوط به نیروی انسانی بعنوان سرمایه بی بدیل سازمانی بوده است که بخش عمده‌‌ای از این دغدغه‌‌ها در نشست اخیر وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد مذاکره قرار گرفت و با موافقت آقای دکتر نوبخت و دستور ایشان به زودی شاهد رفع بسیاری از موانع و مشکلات حوزه منابع انسانی به‌‌ویژه در پرداخت حقوق، برقراری مزایا و فوق‌‌العاده‌‌های شغلی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: منابع انسانی، سرمایه بی‌‌بدیل هر سازمان و هر جامعه‌‌ای است و در همه ماه‌های اخیر مدافعان سلامت این مهم را در تامین و ارتقای سلامت و حتی امنیت روانی و اجتماعی جامعه ایرانی به بهترین وجه ممکن به منصه ظهور رساندند. 

وی اظهار امیدواری کرد این اقدامات جبران بخش کوچکی از تلاش‌‌ها و مجاهدت‌‌های این عزیزان در ماه‌های اخیر باشد.

حقوق گروه‌های پرستاری افزایش می‌یابد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی