Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ارزانی گفت: هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز (18 شهریورماه) در طرح «سه شنبه های تکریم» ارتباط تصویری با خانواده سردار شهید ناصر صوفی در اردبیل گفت: دستور برای اجرای طرح و مشارکت ارزشمند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح «سه شنبه های تکریم» نشان از ارج و جایگاه والای خانواده معظم شهدا در حوزه فرهنگی کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ارج نهادن به مقام خانواده شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی اعلام داشت: این طرح متقارن با چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت هفتگی در شهرها و حتی مناطق روستایی با حضور در منازل خانواده معظم شهدا انجام می شود.

 

حجت الاسلام ارزانی افزود: هم آنگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند شهادت هنر مردان خداست و افتخار بزرگی است که از بانیان این مقام متعالی تجلیل و تقدیر شود.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: خانواده های معظم شهدا ذخایر فرهنگی و اجتماعی و  مبلغ فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی در کشور هستند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم دیدار با خانواده معظم شهدا اردبیل خانواده معظم شهدا سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان که توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشته‌اند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه از تأمین معیشت و کسب‌وکار به‌عنوان فضل خداوند یاد شده است، تصریح کرد: چنین تعبیری، اهمیت اقتصاد و معیشت در جامعه را مشخص می‌کند، خداوند می‌فرماید کار کنید، دنبال تأمین معیشت باشید و چرا که تأمین معیشت در اجرای دستور خداوند متعال عبادت است.

کد خبر 6089129

دیگر خبرها

  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود