Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:47:04 GMT

اینتر به دنبال رهایی همیشگی از شر بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۱۱۷

اینتر به دنبال رهایی همیشگی از شر بارسلونا!

اینتر به دنبال تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز تا سال 2025 و اعطای دستمزدی شش میلیون یورویی به این بازیکن است.

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا رسما بسته شده و بلوگرانا حداقل در تابستان سال جای دیگر امیدی به جذب این بازیکن ندارد. اینتر قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و مقدمات تمدید قرارداد با این مهاجم آرژانتینی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می رسد روز سه شنبه مدیر برنامه لائوتارو مارتینز برای مذاکره با پپ ماروتا وارد شهر میلان می شود و انتظار بر توافقی جدید و ماندن این بازیکن در سالهای آتی در ترکیب نراتزوری است. مدران اینتر قصد دارند دستمزد لائوتارو مارتینز را تا مبلغ شش میلیون یورو و دو برابر مبلغ فعلی افزایش دهند و قرارداد این بازیکن را تا سال 2025 تمدید کنند.

 

 

همچنین خواسته بعدی اینتر حذف شدن بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو مارتینز است که البته بعید است این درخواست مورد توجه مدیر برنامه این بازیکن قرار گیرد و حتی بعید است افزایش بند نیز در قرارداد جدید ایجاد شود. اما برنامه استیون ژانگ این است که لائوتارو مارتینز را به نماد پروژه اینتر بدل کرده و او انقلاب نراتزوری در زمین را رهبری کند.

 

بدین ترتیب در صورت پذیرفتن قرارداد جدید، این بازیکن در سالهای آتی نیز در سن سیرو خواهد ماند، اما اگر این اتفاق رخ نداد یعنی لائوتارو مارتینز آینده خود را در اینتر تصور نمی کند و بارسلونا تابستان سال بعد می تواند به جذب او امیدوار باشد.

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد