Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:50:02 GMT

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی خیرانه در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۱۶۹

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی خیرانه در خراسان شمالی

مرضیه ریحانی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نیات و کمک‌های خیرانه مردم خراسان شمالی اظهار کرد: مجموعه‌های مختلف خیریه با کمک مردم طی ایام شیوع کرونا به کمک افراد نیازمند شتافتند و بر اساس کمک‌های مردمی اقدام به رفع نیازهای ضروری آنان کردند.

 

وی تهیه بسته‌های غذایی و معیشتی را مهم‌ترین اقدام در راستای تأمین نیازهای اولیه خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا بیان کرد و گفت: با طرح کمک مؤمنانه تاکنون در دو مرحله افراد تحت سرپرستی خیریه آبشار عاطفه‌ها از مجموع هزار بسته معیشتی بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شعبه بجنورد خیریه آبشار عاطفه‌ها همچنین به اقشار تحت سرپرستی این مجموعه اشاره کرد و افزود: خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح استان خراسان شمالی ۷ شعبه دارد که حمایت‌های لازم برای نیازمندان از طریق کمک‌های مردمی برای افراد بدسرپرست، بی‌سرپرست، مطلقه، ازکارافتاده، بیماران اعصاب و روان، سرطانی و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

وی شروع به فعالیت این موسسه را از سال ۸۹ اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون خدماتی شامل کمک به تأمین جهیزیه، درمان، توزیع ماهیانه خواروبار، لوازم‌التحریر، اقلام موردنیاز در عید نوروز و شب یلدا و سایر خدمات متداول در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برای جامعه تحت پوشش اجرایی می‌شود.

ریحانی در انتها از آمادگی همکاری این مجموعه با ادارات و افراد خیر استان خبر داد و گفت: این خیریه زیر نظر استانداری خراسان شمالی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بجنورد کمک های مردمی آبشار عاطفه ها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد