Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:05:37 GMT

۱۲ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۳۳۴

۱۲ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

حمیدرضا فلاح روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح طرح استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن از مهمترین این طرح‌ها به شمار می‌رود که برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: با بهره‎برداری از این طرح روزانه یک هزار مترمکعب از پساب تولید تصفیه‌خانه در طرح‌های فولادی و همچنین فضای سبز شهرک صنعتی بروجن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح با بیان اینکه طرح استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن صرفه‌جویی ۲۰ درصدی مصرف آب در این شهرک صنعتی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع پساب و سه کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آیین بهره‌برداری از ۱۱ طرح‌ افتتاحی دیگر نیز در حوزه صنایع کوچک تولیدی و صنعتی است که به صورت متمرکز در واحد صنعتی مهردارو در شهرک صنعتی بروجن اجرا می‌شود.

فلاح در ادامه به طرح‌های در دست اجرای این شرکت اشاره کرد و گفت: با حضور معاون وزیر صمت عملیات اجرایی شهرک صنعتی سفیددشت با مساحت ۹۸۶ هکتار با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی شهرکرد صنعتی شهرکرد ۲ و شهرک صنعتی ناغان از دیگر طرح‌هایی که روز چهارشنبه در طول سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۱ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری صمت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری صمت شهرک صنعتی بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری