Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفیظ‌الله فاضلی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر این استان افزود: چهار هزار و ۷۰۰ تعاونی در استان ثبت شده که از این تعداد ۲ هزار تعاونی غیرفعال است.

وی با بیان اینکه اهداف تشکیل تعاونی در کشور و استان نسبت به هدفگذاری‌های انجام شده در برنامه پنج ساله ششم عقب است، تصریح کرد: در قانون پنج ساله ششم سهم۲۵ درصدی برای تعاونی‌ها در اقتصاد کشور ترسیم شده اما این مهم در کشور کمتر از هفت درصد محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی، نبود فرهنگ تعاون در کشور و استان را از مهمترین چالش‌های این حوزه برشمرد و گفت: نبود فرهنگ تعاونی سبب شده تا طی سال‌های گذشته تعاونی‌ها نسبت به هدف خود عقب بمانند اما این رویکردها در حال تغییر است و در سال‌های اخیر شاهد تشکیل تعاونی‌هایی با رویکرد کارآفرینی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، پایش تعاونی‌های غیرفعال را از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل اعلام کرد و افزود: اگر امکان فعال کردن تعاونی‌های راکد وجود داشته باشد آن را به طور مجدد به چرخه فعالیت بازمی‌گردانیم اما در مقابل تعاونی‌های غیرفعال که امکان احیای آنها وجود ندارد را به طور کلی حذف می‌کنیم.

فاضلی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در حوزه تعاونی‌ها ظرفیت‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از تعاونی‌ها توانستند با تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم به مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از هشت تعاونی برتر این استان تجلیل شد.

برچسب‌ها تعاونی چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد