Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-شبکه اجتماعی توئیتر صفحه سخنگوی جنبش نجباء را از دسترس خارج کرد.

خبرگزاری میزان-توئیتر در ادامه خوش خدمتی‌های خود به مقامات واشنگتن امروز سه شنبه صفحه شخصی نصر الشمری، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در عراق در این شبکه اجتماعی را از دسترس خارج کرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که نصر الشمری، از مخالفین سرسخت حضور اشغالگران تروریست آمریکایی در کشورش محسوب می‌شود و بر اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر لزوم خروج نظامیان پنتاگون تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرایا المختار:هک حساب کاربری وزیر خارجه بحرین کار ما بود

گفتنی است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر سال ۲۰۲۰، شبکه اجتماعی توئیتر به بهانه‌های واهی در صدد است تا فعالیت‌های رسانه‌ای اعضای مقاومت را محدود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جنبش نجباء توئیتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جنبش نجباء توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش