Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رهبر جریان ملی حکمت و ائتلاف عراقیون با بیان اینکه عراق می‌تواند دیدگاه طرف‌های متخاصم را به هم نزدیک کند، از تلاش عراق در جهت تداوم روابط متوازن با کشور‌های همسایه، منطقه و جهان خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم در دیدار با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد با بیان این موضوع که عراق می‌تواند دیدگاه طرف‌های متخاصم را به هم نزدیک کند، اظهار کرد: عراق برخاسته از منافع ملی و برای حفظ حاکمیت خود در جهت تداوم روابط متوازن با کشور‌های همسایه، منطقه و جهان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان ملی حکمت و ائتلاف عراقیون در این دیدار که به بررسی روایط دوجانبه و راهکار‌های تقویت آن در راستای منافع دو کشور پرداختند، ضمن دعوت به روابط اقتصادی میان بغداد و واشنگتن گفت: با بهره‌برداری از فرصت‌های درخشانی که عراق در این زمینه فراهم خواهد کرد، باید بر اهمیت همکاری علمی و تبادل تجربیات در زمینه بورسیه تحصیلی و دانشگاهی تاکید شود.

بیشتر بخوانید: دعوت سید عمار حکیم از گروه‌های عراقی برای حمایت از نظامیان

وی در پایان با بیان اینکه عراق در عرصه‌ای منطقه‌ای نقش پررنگ و مهمی دارد، اظهار کرد:عراق با توجه به موقعیت، تنوع و عمق تاریخی که دارد واجد شرایط لازم برای ایفای نقشی آرام‌کننده در تنش‌های منطقه‌ای و نزدیک‌سازی دیدگاه‌ها میان طرف‌های متخاصم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سید عمار حکیم تحولات عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید عمار حکیم تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان