Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مسئولان برگزاری مسابقات تنیس اوپن فرانسه ۲۰۲۰ آماده برگزاری این مسابقات هستند، اشلی بارتی، قهرمان سال گذشته بخش زنان از حضور در مسابقات امسال کناره گیری کرد.

فدراسیون تنیس فرانسه تایید کرد که این سازمان برنامه‌های خود را برای برگزاری مسابقات تنیس آزاد فرانسه با حضور تماشاگران در ماه جاری پیش خواهد برد، اما نفر اول مسابقات سال  ۲۰۱۹ بخش انفرادی زنان، در این دوره غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین گرند اسلم فصل جاری قرار است از ۲۱ سپتامبر تا ۱۱ اکتبر در پاریس برگزار شود، این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا اوایل این امسال به تعویق افتاد.

بارتی تایید کرد که به دلیل نگرانی بابت بیماری کووید ۱۹ و اختلال در برنامه آماده سازی خود به دلیل بسته بودن مرز‌های استرالیا در رقابت‌های امسال تنیس اوپن فرانسه شرکت نخواهد کرد.

او در این باره گفت: تصمیم سختی بود، اما متاسفانه امسال در اروپا مسابقه نخواهم داد. مسابقات سال گذشته فرانسه برای من تورنمنت خاصی بود، بنابراین گرفتن چنین تصمیمی برای من آسان نبود.

این تنیسور استرالیایی افزود: برای کناره گیری خودم ۲ دلیل دارم، اولین دلیل خطر وجود ویروس کرونا و مورد دوم مسئله آمادگی ام است. بدون مربی ام که به دلیل بسته بودن مرز‌های استرالیا نتوانست همراه من سفر کند، آمادگی مطلوبی ندارم. برای بازیکنان و فدراسیون تنیس فرانسه آرزوی موفقیت می‌کنم.

فدراسیون تنیس فرانسه از برنامه‌های خود برای این تورنمنت رونمایی کرد که به گفته این سازمان با همکاری مقامات دولت فرانسه برای تضمین سلامت و ایمنی ورزشکاران و شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

طبق این برنامه که با همکاری مقامات دولت فرانسه انجام شده ورزشگاه رولان گاروس به ۳ بخش مجزا تقسیم خواهد شد که هر کدام زمین و تماشاگران خاص خود را خواهند داشت.

با وجود افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه طی هفته‌های اخیر، طرفداران تنیس اجازه خواهند داشت که بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند. تعداد پنج هزار تماشاگر برای ۲ زمین "فیلیپ شاتریه" و "سوزان لنگن" در نظر گرفته شده است و ۱۵۰۰ تماشاگر نیز اجازه خواهند داشت در زمین سیمونه-متئو حضور به هم برسانند.

برگزارکنندگان عنوان کردند که صندلی‌ها و سکو‌ها تحت تدابیر و شیوه نامه‌های سختگیرانه در اختیار تماشاگران قرار داده خواهند شد و آن‌ها فقط به قسمتی از ورزشگاه که در بلیت‌های شماره گذاری شده مشخص است دسترسی خواهند داشت.

استقرار تماشاگران در هر ردیف از صندلی‌ها به صورت یکی در میان خواهد بود و فقط چهار نفر می‌توانند در یک گروه بنشینند. این در حالی است که بازی‌های دور مقدماتی پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

تماشاگران بالای ۱۱ سال باید در طول مسابقه ماسک داشته باشند. فدراسیون تنیس فرانسه سخت در تلاش است اطمینان حاصل کند که بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود. بازیکنان و دیگر اعضای مسابقات قبل از مسابقه و در طول زمان استراحت تست خواهند شد. همه بازیکنان باید در یکی از ۲ هتل پیشنهاد شده توسط برگزار کنندگان مستقر شوند.

میزان جوایز مسابقات امسال نیز افزایش پیدا کرده است. فدراسیون تنیس فرانسه عنوان کرده است که هر بازیکنی که در دور اول اصلی شکست بخورد ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته جایزه دریافت خواهد کرد، فرد بازنده ۶۰ هزار یورو پاداش می‌گیرد.

در دور مقدماتی نیز میزان جوایز نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش خواهد یافت. سال گذشته بازیکنی که در دور اول مرحله مقدماتی شکست خورد ۱۰ هزار یورو پاداش خواهد گرفت.

آخرین فرصت برای خرید بلیت مسابقات تنیس آزاد فرانسه جمعه این هفته (۱۱ سپتامبر)  است.

بیشتر بخوانید

رونمایی از زندگی لاکچری مرد شماره یک تنیس جهان + تصاویر نواک جوکوویچ رکورد جدیدی را ثبت کرد/ شکست ناپذیری مرد شماره یک تنیس جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش رولان گاروس تنیس فدراسیون تنیس فرانسه مسابقات تنیس سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد