Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:15:33 GMT

انهدام باند اخلال گران بازار ارز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۶۴۳

انهدام باند اخلال گران بازار ارز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران بازار ارز که موجب آشفته شدن فضای کسب و کار داخل کشور و از بین رفتن امید اقتصادی می‌شوند، گفت: در این راستا روز گذشته عده‌ای افراد سودجو که در فضای مجازی اقدام به تأسیس اتاقهای معاملات کاغذی ارز کرده بودند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند، موجب ایجاد تنش در بازار ارز می‌شدند، در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامی گسترده و هماهنگ، مدیر اتاق معاملات کاغذی به هویت «محمدرضا.ن» به همراه ۷ نفر دیگر از اعضای فعال و حرفه‌ای که در سطح بازار تهران، فعالیت داشتند را، دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری دلار، چندین دستگاه پوز و … که برای جابجایی وجوه حاصله از فعالیت مجرمانه خود، از آنها استفاده می‌کردند کشف و ضبط شد.
هداوند تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد، این افراد اقدام به خرید و فروش ارز با تراکنش مالی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5019167

منبع: مهر

کلیدواژه: اخلالگران ارزی دستگیری وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سال تحصیلی جدید ویروس کرونا محرم 99 آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران متروی تهران قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها ترافیک پیش بینی وضعیت هوا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از انهدام باند حفاران غیرمجاز در دره شهدای ارومیه و در حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد خبر داد.

بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان