Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از شرکت در تست کرونا، تمرینات خود را پیگیری کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:50 امروز (سه‌شنبه)، پس از گرفتن تست کرونا از اعضای تیم در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

* رشید مظاهری و نصرالله عبداللهی پس از قطعی شدن حضور خود در استقلال، در تمرین آبی‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بعد از صحبت‌های اولیه نامجومطلق، بازیکنان زیر نظر پوریا جراحی بدنساز جدید استقلال به کار روی تشک و گرم کردن مشغول شدند.

* در ادامه مرور یک تاکتیک گلزنی در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت. بخش بعدی این تمرین را مرور یک تاکتیک چرخش توپ در نقاط مختلف زمین و پرسینگ تشکیل داد.

* بخش پایانی این تمرین 90 دقیقه‌ای را فوتبال درون تیمی تشکیل داد.

محمودزاده: استقلال و شهر خودرو نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید خود استفاده کنند

* روزبه چشمی مدافع استقلال در اواخر تمرین تیم حاضر شد و دقایقی با مجید نامجومطلق گفت‌وگو کرد.

* علی دشتی هافبک تیم استقلال هم که قصد جدایی از این تیم را دارد، در تمرینات این تیم حاضر بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)