Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:35:02 GMT

طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دوتابعیتی تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۷۴۱

طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دوتابعیتی تصویب شد

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست عصر امروز (سه شنبه) این کمیسیون طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی به تصویب رسید.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه 18 شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی با اصلاحاتی در این کمیسیون به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: در این جلسه طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران و لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی با اعمال اصلاحاتی تصویب شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همچنین لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

اخبار مرتبط داروغه‌زاده: از کسی نمی‌پرسیم دوتابعیتی است یا خیر/ نمی‌توان فیلمی را از داوری تحریم کرد ماجرای رئیس دوتابعیتی فدراسیون نجات غریق به مجلس کشید/ وزیر ورزش تذکر گرفت گام‌هایی بر ضد انسجام ملی؛ از دعوا در مجلس تا لیست دوتابعیتی‌ها واقعیت در مورد فهرست ادعایی ۱۰۰ دوتابعیتی به روایت رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی امیری: دوتابعیتی‌های دولتی را تکذیب می‌کنم تابش: فهرست دوتابعیتی‌ها مورد تأیید وزارت اطلاعات نیست واکنش واعظی به اتهام دوتابعیتی بودن رییس جمهور از سوی کریمی قدوسی: ریشه خودشان معلوم نیست ذوالنوری: دوتابعیتی بودن روحانی را باور نداریم و نگفته‌ایم ادعای یک نماینده درباره وجود 71 مسئول دوتابعیتی در کشور واکنش وزارت بهداشت به ادعای دوتابعیتی بودن وزیر بهداشت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مدیران دوتابعیتی دوتابعیتی دوتابعیتی ها احمد نادری ممنوعیت انتصاب مدیران دوتابعیتی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با جدول ۱۱ و پیوست ۳ درباره اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ادامه رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه 1403 (جداول) در دستورکار نمایندگان قرار دارد که وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد جدول 11 و پیوست 3 درباره شرکت‌های دولتی از مجموع 195 نماینده حاضر با 144 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در توضیح جزئیات جدول شماره 11 لایحه بودجه گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره 14 تقریبا برابر است، فقط یک مقدار اعتبار شرکت‌های دولتی کم است.

رئیس کمیسیون تلفیق بیان کرد: حدود 65 درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، درباره نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره 14 مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد