Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:04:45 GMT

نگاه ویژه باشگاه انگلیسی به لژیونر ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۷۹۲

نگاه ویژه باشگاه انگلیسی به لژیونر ایرانی

ملی‌پوش ایرانی برایتون در حالی که پیشنهادهایی از لیگ هلند و آلمان داشت اما هنوز با برایتون است تا همانطور که خودش دوست دارد بتواند در فوتبال انگلستان توانایی‌هایش را نشان بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در حالی که به عنوان یک ستاره جوان به لیگ برتر انگلستان پیوست اما کمتر توانست در ترکیب اصلی گراهام پاتر سرمربی انگلیسی و جوان تیم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود او هر گاه به زمین رفت نمایشی خوب داشت و در بازی با چلسی یکی از زیباترین گل های فصل لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند.

در این فصل هواداران  برایتون که چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند خواهان کسب جایگاه بهتری در جدول رده بندی هستند. در فصل گذشته یکی از مشکلات برایتون در خط حمله این تیم بود؛ این تیم سال قبل تنها توانست ۳۹ بار دروازه حریفان را باز کند و به غیر از دو تیم صعود کننده تنها توانست بیشتر از کریستاس پالاس و نیوکاسل در لیگ برتر گل بزند. این در حالی است که گراهام پاتر که روش پایه بازی اش ۴-۲-۲-۲ است و در طول مسابقه به ۳-۵-۲ و ۴-۳-۳ نیز تغییر روش می دهد در این فصل به دنبال ساختن تیمی است که بتواند گل های بیشتری را به ثمر رساند. این تیم تا الان آدام لالانا بازیکن سابق لیورپول به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفتند اما آرون موی را در بخش تهاجمی از دست داده اند و او به تیم شانگهای چین رفته است.

لالانا بازیکن باهوشی است و می تواند خلاقیت را به خط حمله برایتون اضافه کند  اما این تیم دیگر هیچ مهاجم دیگری را تا الان نگرفته است. این آیا به این معنا است که علیرضا جهانبخش در این فصل به ترکیب مد نظر گراهام پاتر نزدیکتر شده است؟ جهانبخش که مدتی بود زمزمه های جدایی اش از برایتون به گوش می رسید امروز در اینستاگرامش عکس هایی را با لباس های فصل جدید برایتون استوری کرد که به نوعی شاید این به معنای علاقه و تمایل او به ادامه حضور در برایتون است.

گراهام پاتر که به عنوان یک مربی جوان و با تاکتیک های متنوع و جدید در فوتبال انگلستان مطرح شده است در این فصل برای برآورده کردن توقع هواداران این تیم در لیگ برتر نیاز دارد تا خط حمله ای قوی وگلزن داشته باشد. او یک بازیکن سرعتی و تکنیکی و باهوش و البته گلزن را در لیستش دارد که دو سال پیش آقای گل فوتبال هلند شده است و به نظر می رسد زمان آن رسیده که این ستاره ایرانی به عنوان یک بازیکن ثابت در لیگ برتر انگلستان به میدان برود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلستان علیرضا جهانبخش باشگاه برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلستان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول گراهام پاتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است

امری با وجود دشواری تمرکز روی لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی، همچنان به ماجراجویی در هر دو رقابت ادامه می‌دهد. 

طرفداری | اونای امری معتقد است سطح بالای لیگ برتر، شانس باشگاه‌های انگلیسی در اروپا را پایین آورده است. 

پس از حذف تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول، استون ویلا تنها تیم انگلیسی باقیمانده در این فصل از رقابت‌های اروپایی است. آن‌ها فردا در چارچوب نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس خواهند رفت. در لیگ برتر، شاگردان اونای امری صرف نظر از وضعیت تاتنهام، با کسب سه پیروزی رتبه چهارم را قطعی خواهند کرد تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. سرمربی اسپانیایی در مورد ناکامی تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی گفت:

ما تنها تیم باقی مانده انگلیس هستیم و این کار سختی است چون لیگ ما سرسخت‌ترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر موفق باشیم، باید در مورد روند آماده‌سازی تمرکز 100% داشته باشیم. ترکیب این موضوع با رقابت‌های اروپایی، چالش دشواری است. سطح بالای لیگ برتر مانع از جاه‌طلبی تیم‌های انگلیسی می‌شود. با این حال، نمی‌توانم درک کنم که چرا برخی از تیم‌ها تصمیم می‌گیرند به طور جدی در رقابت‌های اروپایی حاضر نشوند. تیم‌های برتر دنیا برای من الهام‌بخش هستند و به همین دلیل، ما برای موفقیت در هر دو جبهه لیگ و اروپا انگیزه بالایی داریم. 

امری در مورد عملکرد تیمش در این فصل گفت:

رسیدن به این مرحله از رقابت‌های اروپایی، بهترین دستاوردی بود که می‌توانستیم در ابتدای فصل به آن امیدوار باشیم. با این حال، با عملکرد خوبمان در طول فصل، این دستاورد دیگر جای تعجب ندارد. حفظ این روند برای مدت طولانی کار آسانی نیست. در حال حاضر، ما مدعی کسب رتبه چهارم در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا هستیم. هدف ما همچنان پیشرفت و ارتقای جایگاهمان در هر دو جبهه است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!