Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه شماره (۱) معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت اقتصاد در خصوص فرآیندها و نحوه اجرای بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری شبستان، بخشنامه شماره (۱) معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت اقتصاد در خصوص فرآیندها و نحوه اجرای بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه مواردی چون "نکات قابل توجه مشترک در صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول و نوع دوم"، "الزامات و نحوه درخواست صدور اسناد تسویه نوع اول در زیر سامانه تسویه و تهاتر" و "الزامات و نحوه درخواست صدور اسناد تسویه خزانه نوع دوم در زیر سامانه تسویه و تهاتر" از سوی دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، به تفصیل تشریح شده است.

متن کامل این بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت اقتصاد و دارایی وزارت اقتصاد و امور دارایی وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد