Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ساعت گذشته در پانزده نوبت شهر «ماهلیه» در استان مأرب را بمباران کردند.

به گزارش شبکه «المسیره»، در یکی از حملات عصر امروز ائتلاف سعودی-آمریکایی به شهر ماهلیه یک کامیون حامل مواد غذایی هدف گرفته شد که در نتیجه آن شماری غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شهر «رحبه» استان مأرب هم امروز توسط ائتلاف سعودی در پنج نوبت بمباران شد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند روز پیش موفق شد شهر «ماهلیه» در این منطقه را به صورت کامل در اختیار بگیرند و به دنبال آن، منطقه «الصداره» یعنی محل عبور به سمت «الجوبه» آخرین شهر باقی مانده از جنوب تا شهر مأرب را هم به تصرف خود درآوردند.

استان مأرب در مرکز یمن قرار دارد و قلب یمن خوانده می‌شود. این استان شمال و جنوب یمن را به یکدیگر متصل می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حمله هوایی ائتلاف سعودی مأرب یمن کامیون مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تشدید خطرناک جنایات علیه زیرساختهای غیرنظامی تحت حمایت بین‌المللی است.

در بیانیه حماس آمده است: هدف از این حمله پیچیده تر کردن بحران انسانی در غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمکها فوری به آن است.

حماس بیان کرد: این جنایت پس از موافقت حماس با طرح میانجی گران رخ می دهد و نشانگر نیت اشغالگران برای به تعطیلی کشاندن تلاشهای آتش بس و آزادی اسیران و در راستای پیشبرد منافع شخصی نتانیاهو کابینه افراطی او است.

این جنبش از دولت آمریکا و جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به رفح که جان صدها هزار غیرنظامی را تهدید می کند، تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6099521

دیگر خبرها

  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر