Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:17:38 GMT

تخریب ۶۰ باغ ویلای غیر مجاز در ملارد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۸۰۲۳

به گزارش فارس، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات بیش از ۶۰ ویلای میلیاردی غیر مجاز تخریب شد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز توسط برخی سودجویان در روستا‌های خوش آب و هوای شهرستان ملارد افزود: متاسفانه این افراد با خرید باغات چند هکتاری در داخل باغات بصورت غیر مجاز اقدام به تفکیک اراضی کرده و در این اراضی قطعه بندی شده ویلا احداث و حتی از آب آشامیدنی روستا برای آبیاری درختان و پر کردن استخر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان ملارد بیان داشت: هر گونه ساخت و ساز‌هایی که در اراضی کشاورزی صورت می‌گیرد ناشی از قصور و نبود نظارت مسئولان مربوطه است و در این خصوص هم پرونده‌هایی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.

جبله با تاکید بر لزوم استعلام از مراجعه ذیصلاح جهت هر گونه خرید باغ ویلا تصریح کرد: برای جلوگیری از هدررفت سرمایه و قطع دست سودجویان از خرید اینگونه باغ ویلا‌ها در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد