Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@07:16:02 GMT

رقابت کارکنان اخراجی کاخ سفید در انتقاد از ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۸۲۶۰

رقابت کارکنان اخراجی کاخ سفید در انتقاد از ترامپ

 سندرز در مصاحبه با شبکه‌ای بی‌سی نیوز افزود: سخنان انتقادی مقامات سابق از جمله جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه سابق و جیمز متیس وزیر دفاع پیشین به شدت در تضاد با نحوه انتقادهای من است زیرا معتقدم کاملا در نحوه انتقاد کردن، صادق هستم. 

 

وی که به تازگی کتاب جدیدی از نحوه عملکرد دولت ترامپ منتشر کرده است، افزود: کاملا ساده است، من فکر می‌کنم برای من (انتقادها از ترامپ) کاملا صادقانه هستند زیرا وقتی به پرونده دیگر افراد ناراضی نگاه می‌کنم، آنان تنها به دنبال پیشبرد اهداف خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب جدید سندرز تحت عنوان " صحبت برای خودم: ایمان، آزادی و مبارزه با زندگی ما در داخل کاخ سفید ترامپ" در مورد زوایای پنهان روابط ترامپ با کارکنان وی در کاخ سفید افشاگری کرده است. 

310 310

کد خبر 1430447

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت «سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است».

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به اعتراضات گسترده دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم واکنش نشان داد.

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.»

او در ادامه نوشت: «در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان فلسطین، به‌ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

وزیر خارجه ایران تاکید کرد «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک