Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@10:07:14 GMT

خبر مهم برای خریداران پالایشی یکم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۸۲۸۲

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.   افزایش نرخ دلار، یورو و درهم در روزهای منفی بورس   حمایت یک میلیون و ششصد هزار واحدی از دست رفت

 

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 18 شهریور 99

 

چرا «شستا» متوقف شد؟

 

ایجاد 30 هزار شغل مستقیم در راه است

 

برای عرضه اولیه «ثامید» چقدر نقدینگی نیاز است؟

 

گرانی در بازار خودرو + آخرین قیمت ها

 

خبر مهم برای خریداران پالایشی یکم      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم محمدرضا فروتن جلال آل احمد بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد نبض بورس بورس دلار دارا دوم محمدرضا فروتن جلال آل احمد بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد

ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد.

به گزارش بنکر، اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.

در این بازار موارد افزایش ریسکی وجود دارد که نباید انجام داد که به طور خلاصه در زیر به آن اشاره شده است:

تک سهم شدن تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از یک یا دو صنعت خاص تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از نمادهای بازار پایه خرید سهم با حجم معاملات پایین خرید سهم با زیان انباشته زیاد خرید سهم در روند نزولی و کف سازی نشده فروش سهم پس از افت زیاد نگهداری سهم به امید کسب سود افزونتر و بدون پشتوانه تحلیلی تعصب در نگهداری سهم طمع در کسب سود بیشتر وارد صف های خرید فروش هیجانی شدن خرید و فروش بدون تحلیل قبلی خرید و فروش بر اساس سیگنال کانال ها و بدون مشاوره و تحلیل شخصی کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • هفت پله قرمز بورس
  • صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد