Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@03:01:59 GMT

الهام بخش ستاره رئال ؛ یک بارسایی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۸۲۹۳

الهام بخش ستاره رئال ؛ یک بارسایی

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید در مورد آرزوهای خود در آینده صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این فصل در رئال مادرید شرایط برای وینیسیوس جونیور پرفراز و نشیب پیش رفت. او در مقطعی هرگز قادر به حضور در ترکیب نبود و در بخشی دیگر از فصل گل سرنوشت سازی برای رئال مادرید در ال کلاسیکو وارد دروازه بارسلونا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این ستاره جوان از نیمار به عنوان یکی از اسطوره های خود نام برده و ابراز امیدواری کرد در جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب تیم ملی برزیل قرار گیرد.

وینیسیوس جونیور گفت:

“برخی از مردم حتی به بازیکنی مانند نیمار نیز علاقه ندارند. من دوست ندارم که در مورد لحظات بد دوران حرفه ایم فکر کنم و امیدوارم روزی فرا برسد که بتوانم کاری کنم تمام مردم کشور برزیل به من علاقه داشته باشند. امیدوارم روزی قادر باشم دوباره برای تیم ملی کشورم برزیل به میدان بروم.

بسیاری از اسطوره های من در حال حاضر در ترکیب تیم ملی بازی می کنند و به عنوان مثال نیمار همیشه الهام بخش من بوده است. من در حال حاضر تلاش می کنم دوباره روزی به تیم ملی برزیل دعوت شوم و بتوانم شرایط خوشحال کردن مردم این کشور را فراهم کنم. من می خواهم در جام جهانی بعدی برای سلسائو به میدان بروم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید وینیسیوس جونیور نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار وینیسیوس جونیور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی