Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر استانی بنیاد آموزش های انقلابی در گیلان با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت ویژه معلمان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای گیلان، گفت: این دوره در ۶ عنوان آموزشی و با حضور اساتید برجسته کشوری در رشت برگزار می‌شود.

«محمد پورپیر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت ویژه فرهنگیان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان در رشت، اظهار کرد: این دوره برای نخستین بار به همت بنیاد آموزش‌های انقلابی موسسه امام خمینی(ره) در گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در گیلان با بیان اینکه این دوره با هدف تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود، افزود: برای تحقق این هدف نیاز به تعلیم و تربیت و آشنایی با معرفت دینی و اسلامی در جامعه است و معلمان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای نیز به عنوان پیشانی این حرکت در اولویت هستند.

 

وی با بیان اینکه این دوره به صورت حضوری و با تعداد محدود برگزار می‌شود، افزود: دوره به صورت رایگان برگزار شده و تنها هزینه کتب آموزشی با تخفیف از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود.

 

پورپیر خاطرنشان کرد: دوره طرح ولایت مذکور در قالب عناوین آموزشی «معرفت شناسی»، «خدا شناسی»، «انسان شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» طی 6 ماه از مهر تا پایان اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

 

دبیر استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در گیلان با اشاره به اینکه کلاس‌های هر یک از عناوین آموزشی ذکر شده، به مدت یک هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان هر درس را در طول مدت 12 ساعت با حضور اساتید برجسته موسسه امام خمینی(ره) فرا می‌گیرند.

 

وی با بیان اینکه پس از فراگیری هر یک از دروس اشاره شده، آزمون کتبی گرفته می‌شود، اظهار کرد: در پایان کل دوره که در اسفند ماه 1399 است، به شرکت کنندگان گواهی‌ نامه معتبر اهدا می‌شود.

 

پورپیر با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در دروه طرح ولایت باید از طریق سایت www.mabnaha.ir اقدام کنند، گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره، 20 شهریور سال جاری می‌باشد.

 

دبیر استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در گیلان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 داوطلب برای حضور در دوره طرح ولایت ثبت‌نام کرده‌اند، اذعان کرد: از بین ثبت‌نام کنندگان، 120 نفر بر اساس مصاحبه حضوری انتخاب و در دوره حضور می‌یابند.

 

وی اذعان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برای افرادی که به علت محدودیت نتوانستند در دوره حضوری شرکت کنند، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالان فرهنگی و رسانه دوره طرح ولایت فعالان فرهنگی و رسانه ای دوره طرح ولایت برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد