Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:12:29 GMT

طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۸۴۵۷

طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم تدوین می‌شود

جلسه شورای ترافیک استان برگزار و طرح جامع ترافیکی شهر قم مورد توجه قرار گرفت و ضمن انتقاد از افزایش حجم تصادفات در سطح شهر از اجرای طرح الیزه یا اعمال قانون از طریق دوربین‌های نظارتی در قم تأکید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه شورای ترافیک استان امروز با حضور بهشتی معاون استاندار قم، ذاکریان معاون شهردار قم، دیگر مسئولان استانی و کارشناسان و مشاوران ترافیکی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در این جلسه با اشاره به اهمیت کاهش تصادفات در شهر قم اظهار داشت: متأسفانه در چند ماه گذشته شاهد افزایش تصادفات در شهر قم بوده‌ایم.

محسن بهشتی با تأکید بر اعمال قانون توسط دوربین‌های ترافیکی سطح شهر برای کنترل تخلفات راهنمایی و رانندگی افزود: تجربه بلوار آیت‌الله بروجردی و کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت، نشان‌دهنده لزوم اجرایی شدن طرح الیزه یا اعمال قانون از طریق دوربین‌های نظارتی در قم است.

از طرح جامع ترافیکی پیرامون حرم رضوی چه خبر؟گزارش| معضل ترافیکی زنجان همچنان به قوت خود باقیست/ چرا شهر پارکینگ طبقاتی ندارد؟آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی

وی ضمن پیشنهاد لزوم تصویب اجرایی شدن طرح الیزه در قم ابراز کرد: باوجود تأمین زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح، باید این طرح هر چه سریع‌تر در سطح شهر اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با درخواست برای  رفع اختلافات در نحوه ارسال اطلاعات برای اعمال قانون خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری و اتفاق‌نظر بین شهرداری قم و پلیس راهور در نحوه ارسال اطلاعات باید مکاتبات لازم جهت رفع موانع با مرکز پلیس راهور در تهران انجام شود.

دوربین‌های کنترلی شهر قم مجهز به کد پلیس شده‌اند

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه از به‌روزرسانی کلیه دوربین‌های سطح شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر تمام زیرساخت‌ها برای ارسال اطلاعات از سرور مرکز کنترل ترافیک شهرداری به سرور پلیس راهور فراهم‌شده است.

عباس ذاکریان از انتقال دیتای دوربین‌های ترافیکی از طریق فیبر نوری اشاره کرد و گفت: دوربین‌ها کد پلیس راهور داشته و پلیس می‌تواند به‌صورت آنلاین اعمال قانون کند.

تدوین طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم

در ادامه جلسه مشاوران طرح جامع ترافیک شهر قم به بررسی ابعاد این طرح پرداخته و توضیحات جامعی دراین‌باره ارائه دادند که بهشتی معاون استاندار با بررسی موارد اصلاحی در این طرح خواستار تشکیل جلسه‌ای مشترک با کارشناسان کمیسیون ماده 5 شد.

طرح جامع ترافیکی که در شش بخش تدوین‌شده ضمن بررسی ابعاد ترافیکی شهر قم به ارائه راه‌کارهایی جامعی پرداخته و زیرساخت‌های ضروری برای رفع گره‌های ترافیکی در شهر قم را بیان می‌کند.

بررسی برخی از نقاط حادثه‌خیز شهری و تغییرات هندسی در این طرح‌ها نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/456/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح جامع ترافیک اعمال قانون پلیس راهور سطح شهر شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها