Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر خسروانی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۹۵ روستای استان دارای سکنه هستند، گفت: یک‌هزار و ۶۴۰ روستا از این تعداد شرایط جمعیتی به صورتی است که دارای دهیار هستند.

او از روستا‌ها به عنوان یک کانون و مولد تولید یاد کرد و گفت: روستائیان هزینه کمتری برای دولت دارند و تولید‌کننده هستند، اهالی روستا‌ها باحداقل امکانات زندگی می‌کنند که این حداقل امکانات آن‌ها را تبدیل به تولید کننده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری و شورا‌های استانداری کرمانشاه ادامه داد: تمام روستا‌های استان کرمانشاه ظرفیت گرشگری و مسافرپذیری را دارند، روستا‌ها با قابلیت گردشگری بیشتر مورد توجه نظام است و مشکلات آن‌ها با حساسیت ویژه‌ای از سوی مسؤولان پیگیری می‌شود.

خسروانی با اشاره به بازگشایی مدارس و دسترسی روستا‌های استان به اینترنت برای استفاده دانش‌آموزان از شبکه شاد، گفت: عمده روستا‌های استان از طریق تلفن ثابت دسترسی به اینترنت دارند و بیشتر روستا‌ها نیز اتصال اینترنت آن‌ها از طریق همراه اول یا ایرانسل امکان‌پذیر است، تعدادی امکان دسترسی ندارند که با مخابرات وضعیت آن‌ها را پیگیر هستیم.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جاذبه های گردشگری مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • عبور از رودخانه با طناب
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • رویش گل‌های بهاری در دل کوه‌های روستای شوراب + فیلم