Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جریان المستقبل لبنان در واکنش به درگیری طرفداران خود با طرفداران برادرش، از آن‌ها خواست با قانون‌گریزان مقابله کنند.

به گزارش مشرق، «سعد الحریری»، رهبر جریان سیاسی «المستقبل» (آینده) لبنان طرفداران خود را به مقابله با طرفداران برادرش «بهاء الحریری» دعوت کرد و اقدامات آن‌ها را خروج از قانون تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر سابق لبنان طی توییتی سه‌شنبه‌شب نوشت که اهالی «الطریق الجدیده» (کاراژ درویش) منطقه‌ای در بیروت، پایتخت لبنان «هرگز» به «هنجارشکنان» اجازه نخواهند داد این منطقه را از سلطه و کنف قانون و مقررات خارج کرده و دست به «ارعاب شهروندان مسالمت‌آمیز» بزنند.

بیشتر بخوانید:

سعدالحریری دولت لبنان را مسئول انفجار بیروت دانست

او گفت: «هیچ أحدی این ارعاب و استفاده از سلاح جنگی در دست افراد را بر نمی‌تابد و ما در کنار اهالی خود در منطقه " الطریق الجدیده" ایستاده‌ایم و همه بیروت فرزندان مکتب "رفیق الحریری" هستند؛ مکتبی که به دولت، قانون و مقررات پایبند بوده است».

دیروز طی درگیری بین طرفداران سعد و بهاء، پسران رفیق الحریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان که با خمپاره، آرپی‌جی و مسلسل صورت گرفت شماری زخمی و یک نفر کشته شد.

برادر سعد الحریری دیشب به دنبال این درگیری‌ها طی بیانیه‌ای این درگیری‌ها را که به تعبیر وی، ناشی از «سلاح کنترل نشده» در بیروت است، به شدت محکوم کرد و خواستار جمع‌آوری و انحصار این سلاح در دست دولت شد.

بهاء در بیانیه دیروز خود ضمن درخواست به خویشتن‌داری و دعوت به آرامش گفته‌ بود که جریان متبوع او و طرح آن، به شدت از خشونت و سلاح به دور هستند و به این دو هیچ «باوری» ندارد.

درگیری‌های دیروز بین دو طرفداران دو برادر با ورود ارتش لبنان و اعمال قدرت نیروهای نظامی این کشور پایان یافت.

رسانه‌ها و برخی کاربران در فضای مجازی علت درگیری دیروز را اختلافات سیاسی بین «آل الکرمبی»، هوادار بهاء با «آل شیشنه»، هوادار سعد دانستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین رفیق الحریری المستقبل بیروت سعد الحریری ارتش لبنان هنجارشکنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران