Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان تل‌آویو و ابوظبی سه‌شنبه هفته آینده 15 سپتامبر (25 شهریور) در کاخ سفید برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارس رسانه‌های رژیم صهیونیستی « دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا در مراسم امضای این توافقنامه در کاخ سفید مشارکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه 13 رژیم صهیونیستی سه روز پیش در گزارشی عنوان کرد که‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ادامه رایزنی‌ها با دیگر کشورهای عربی به ویژه بحرین و سودان هستند تا پیش از امضای توافق سازش با امارات در واشنگتن، توافقی با این دو کشور حاصل شود. اما هنوز مشخص نیست که این موضوع امکان پذیر باشد.

اگر تا آن تاریخ توافق‌های دیگری حاصل نشود، انتظار می رود که کاخ سفید سفیران کشورهای عربی زیادی از جمله کشورهایی که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارند را دعوت کند تا نشان دهد که این توافق با حمایت گسترده کشورهای عربی همراه بوده است.

رژیم صهیونیستی و امارات ۲۳ مرداد با وساطت آمریکا، بر سر عادی‌سازی روابط بین خود به توافق رسیدند و قرار است طی چند ماه آینده، سفارتخانه‌ها باز و این توافق نیز در کاخ سفید قبل از انتخابات ریاست جمهور آمریکا امضا شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کاخ سفید امارات دونالد ترامپ توافق امارات و رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان

سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز سه‌شنبه در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است.

کربی همچنین در مورد شرایط برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با این مساله مدعی شد که در حال حاضر هیچ تلاش فعالی برای فدرالی کردن (متحد کردن) گارد ملی وجود ندارد.

اعتراض دانشجویان در سراسر آمریکا از هفته گذشته در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آغاز شده است که درگیری‌ها با نیروهای امنیتی و پلیس ایالات متحده بالا گرفته است.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

سخنگوی کاخ سفید در مورد وضعیت غزه و احتمال حمله به رفح نیز بیان کرد: ما نمی‌خواهیم یک عملیات زمینی بزرگ در رفح را شاهد باشیم که ایمنی غیرنظامی‌های فلسطینی را در نظر نمی‌گیرد. 

وی در ادامه افزود، اما آنچه اکنون پیش روی ما است، یک پیشنهاد برای توافق اسرا است که منجر به 6 هفته آتش بس در هر کجای غزه می‌شود.

کربی در راستای سیاست‌های آمریکا برای انداختن توپ در زمین حماس بمنظور پذیرش شروط پیشنهاد شده، اظهار داشت که توافق اسرای جدید یک توافق خوب است که واشنگتن از حماس می‌خواهد آن را بپذیرد.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین در مورد میزبانی چین از مذاکرات حماس و فتح برای دستیابی به آشتی ملی استقبال کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند