Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع اظهارداشت: مشکل خاصی در اجرای طرح تامین گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی وجود ندارد و تامین گاز مایع خانوارها به طور کامل ساماندهی شده است.

وی افزود: مشکل موجود در توزیع گاز مایع در بخش خودرویی است که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هیچگونه تعهدی در قبال مصرف خودرویی ندارد و این درخواست‌ها غیرمجاز و غیر ایمن است و اکثر نارضایتی‌های موجود در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به  اجرای کامل این طرح عنوان کرد: نباید مشترکین بخش خانگی و مصرف کننده سوخت مایع مشکلی در ارتباط با دریافت به موقع کپسول گاز مایع از شرکت‌های توزیع کننده، تاسیسات مردمی و عاملین توزیع گاز مایع داشته باشند.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای تخصیص سهمیه گاز مایع برای بخش خانگی وجود ندارد و باید کپسول گاز مایع خانوارهای مشمول طرح در سریع ترین زمان ممکن توزیع  شود.

مجرد یادآور شد: ماهانه هر خانوار که نفت سفید مصرف می‌کند و برای پخت و پز نیاز به کپسول دارد با کارت نفت سفید این خانوار ماهانه سه کپسول گاز مایع شارژ می‌شود.

مجرد ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه‌های مبدا، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز آذربایجان غربی ارومیه خانوارهای شهری توزیع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز