Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:49:03 GMT

رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۲۵۴

رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد

کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلی که در دومین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ ملت‌‌های اروپا به ثمر رساند به یک رکورد انفرادی ارزشمند دست پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن هر دو گل پیروزی 2 بر صفر تیم‌ ملی پرتغال در خانه سوئد از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020، به اولین بازیکنِ مرد تاریخ فوتبال اروپا تبدیل شد که در بازی‌های ملی گل‌هایش سه رقمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پیش از این هم رکورددار بیشترین گل زده ملی در قاره سبز بود، با گلی که در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول بازی خارج از خانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به ثمر رساند، خودش را 100 گله کرد.

رونالدوی 35 ساله که یکصدوشصت‌وپنجمین بازی ملی‌اش را انجام می‌داد، این گل را با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. او در دقیقه 72 بازی مقابل سوئد خودش و تیمش را دو گله کرد تا شمار گل‌های ملی‌اش به 101 مورد افزایش پیدا کند.

عفونت پای رونالدو برطرف شد/ کریس آماده 100 تایی شدن در سوئد

 

ستاره یوونتوس علاوه بر 101گلی که برای تیم ملی کشورش زده، 40 پاس گل هم داده است. از 101گل مهاجم یوونتوس برای پرتغالی‌ها، او 55گل را با پای راست، 24 گل را با ضربه سر و 22 گل را با پای چپ زده شده است. گل او به سوئد هم دهمین گلش با ضربه ایستگاهی برای تیم ملی پرتغال بود.

رونالدو حالا هشت گل دیگر می‌خواهد تا به علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران به‌عنوان رکورددار گلزنی در تاریخ بازی‌های ملی فوتبال برسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه متوالی مقابل کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی در خط حمله پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما احتمال می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روند، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگردد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز مثل همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب مقابل چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت مقابل چاوس در ترکیب تیمش حضور داشت ولی موفق به گلزنی نشد که سعی دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار تصویری از خوشحالی گل و فریاد شادی مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب مقابل چاوس رفته است.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟