Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:02:25 GMT

آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۲۹۲

آتش زدن خانه پدری برای پول مواد مخدر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر روز یکشنبه ۱۶ شهریور، حریقی در یکی از خیابان‌های شرق تهران به مأموران آتش‌نشانی و کلانتری ۱۴۶ حکیمیه اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تیم امداد و نجات راهی محل شده و با اطفای حریق، تیم نجات پیکر مرد میانسالی را که بر اثر دود گرفتگی نیمه جان بود از خانه بیرون کشیدند و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستانی در شرق پایتخت منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش‌نشانی و بر اساس اظهارات شاهدان مشخص شد که عامل این آتش‌سوزی پسر مرد میانسال بوده است که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد.

بدین ترتیب پسر جوان از سوی مأموران کلانتری دستگیر شد. اما در حالی که تلاش برای نجات مرد میانسال از سوی کادر درمان ادامه داشت، او ساعت ۹ صبح سه‌شنبه در بیمارستان جان باخت.

با مرگ مرد ۶۰ ساله، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ادامه یافت.

بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوان مدت هاست به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و حتی برای ترک به کمپ نیز رفته است. اما پس از ترخیص از کمپ دوباره به سراغ مواد مخدر رفته است.

بیشتر بخوانید:

محاکمه جوانی که دایی‌اش را ربود

کامران که اعتیاد شدیدی به مواد داشت برای تأمین هزینه شیشه مدام با خانواده‌اش اختلاف داشته و شب حادثه نیز برای گرفتن پول بار دیگر با خانواده‌اش درگیر شده بود و وقتی پدرش به او پول نداد از خانه خارج شده و لحظاتی بعد با ظرفی از بنزین به خانه برگشته و آنجا را به آتش کشیده است.

همزمان با مرگ پدر کامران به دستور بازپرس مرادی، پسر معتاد به اتهام مباشرت در قتل عمد در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی صحت روانی پسر شیشه‌ای را از سوی پزشکی قانونی صادر کرد.

 

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل اخبار حوادث آتش سوزی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان