Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:18:03 GMT

ثبت ۶۷۰ تعاونی در تنگستان/ فعالیت تعاونی ها تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۳۵۰

ثبت ۶۷۰ تعاونی در تنگستان/ فعالیت تعاونی ها تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران شرکت‌های تعاونی تنگستان با اشاره به فلسفه وجودی تعاون و بیان جایگاه آن در جامعه امروزی اظهار داشت: فرهنگ تعاون باید نهادینه و به بدنه جامعه منتقل شود چرا که بسیاری از افراد به جایگاه واقعی تعاون واقف نیستند.

وی با تأکید بر نقش مسئولین در ترغیب جوانان جویای کار به بخش تعاون افزود: ۶۷۰ تعاونی در شهرستان تنگستان ثبت شده و یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت تعاونی‌ها تشویق تعاون گران است و مسئولان می‌توانند با تشویق تعاونی‌های نمونه به گسترش فرهنگ تعاون بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه در حوزه‌های کشاورزی، صیادی، لنج داران، بافندگان فرش تعاونی‌های برتر استان مربوط به تنگستان است گفت: امسال سه تعاونی شهرستان به عنوان تعاونی‌های برتر استان انتخاب شدند که این اتفاق نشان دهنده استعدادها و توانمندی‌های جوانان و تعاون گران شهرستان است.

فرماندار تنگستان بیان داشت: با تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی و پتانسیل‌هایی که در شهرستان وجود دارد شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی خواهیم بود و تعاونی‌ها به عنوان فرصتی برای مشارکت مردم در امر اقتصاد تلقی می‌شوند که البته در صورت وجود روحیه مشارکت و برنامه ریزی دقیق، راهکار مناسبی به منظور بهبود کیفیت اقتصادی جامعه به شمار می‌آیند.

در این نشست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از حوزه تعاونی ارائه کرد و مدیران شرکت‌های تعاونی مسائل ومشکلات حوزه تعاونی را اعلام و خواستار حل مشکلات تعاونی‌ها شدند.

در پایان از مدیران تعاونی‌های برتر شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 5019275

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تعاونی تنگستان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا عاشورا بوشهر ماه محرم گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد