Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها با فولبک اتریشی خود به توافق نرسیده اند. 

داوید آلابا، فولبک اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و سران بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد او هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، هنوز توافقی میان داوید آلابا و سران بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مذاکرات طرفین به تاریخ 14 آگوست در شهر لیسبون پرتغال باز می گردد. استدلال آلابا این است که با توجه به این که بر خلاف بازیکنانی همچون لوکاس هرناندز، برای جذب او هیچگونه مبلغی پرداخت نشده است، باید دستمزد بیشتری برایش در نظر گرفته شود. سران بایرن مونیخ در آخرین مذاکرات خود با مدیر برنامه های آلابا، دستمزد سالیانه 11 میلیون یورو به اضافه 6 میلیون یورو پاداش را ارائه دادند اما این فولبک اتریشی خواهان دریافت دستمزدی بیشتر از 20 میلیون یورو در سال است. آلابا تا ژوئن سال آینده با باواریایی ها قرارداد دارد و در صورتی که با سران این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نرسد، انتظار دارد که آن ها اجازه جدایی او را در تابستان جاری بدهند. هنوز مذاکرات جدیدی میان دو طرف صورت نگرفته است. 

همچنین بخوانید:

هانسی فلیک از داوید آلابا درخواست کرده است که در بایرن مونیخ بماند

داوید آلابا: نیمار بار زیادی را در پاری سن ژرمن به دوش می کشد؛ چنین ورزشکارانی محبوب هستند

کارل هاینتس رومنیگه: بایرن مونیخ حراج تابستانی بر پا نخواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد بایرن مونیخ داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!