Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ گفت: تلاش چند ماه اخیر واردکنندگان کاغذ سبب شده تا امروز با وجود بازگشایی مدارس و دریافت کتاب دانش آموزان شاهد ثباتی قابل توجه در بازار باشیم این مهم ریشه در عرضه و تقاضا دارد و عرضه مناسب در کنار تقاضای بازار قیمت کاغذ را با ثابت نگه داشته است.

سید‌حسن میرباقری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون قیمت کاغذ در بازار گفت: قیمت کاعذ در بازار با ثابت است، این ثبات ریشه در تلاش مدیریت شده واردکنندگان و در عین حال همکاری سازمان صمت و بانک مرکزی در ماه‌های گذشته دارد، هم اکنون کاغذ‌های سفارش داده شده توسط بازرگانان کاغذ به گمرک رسیده و در حال ترخیص و توزیع در بازار است لذا اکنون شاهد یک ثبات در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبر از کاهش قیمت کاغذ اینجا کلیک کنید

میرباقری به عدم تاثیر بازگشایی مدارس بر نوسان قیمت کاغذ بیان کرد: تلاش چند ماه اخیر واردکنندگان کاغذ سبب شده تا امروز با وجود بازگشایی مدارس و دریافت کتاب دانش آموزان شاهد ثباتی قابل توجه در بازار کاغذ باشیم این مهم ریشه در عرضه و تقاضا دارد، عرضه مناسب در کنار تقاضای بازار قیمت کاغذ را با ثابت نگه داشته است.

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ ریشه ثبات بازار کاغذ را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: ترخیص امروز کاغذ در بنادر و گمرک حاصل تلاش‌های وارکنندگان کاغذ در کنار همراهی وزارت صمت و بانک مرکزی در گذشته است لذا من معتقدم از همین امروز باید به فکر آینده بوده و به ثبت و تقاضای واردکنندگان کاغذ باید جواب مثبت داد تا در ماه‌های آینده شاهد مشکلات و افزایش قیمت کاغذ نباشیم، برای حفظ تعادل قیمت کاغذ از همین امروز به همکاری بانک مرکزی در کنار وزارت صمت نیاز است تا با کمبود کاغذ در آینده‌ای نچندان دور مواجه نشویم.

وی تاکید کرد: من معتقدم جو سازی و بد بینی به آینده نمی‌تواند راه حلی اساسی و کلی برای رفع موانع پیش روی بازار کاغذ باشد بلکه تنها در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون و تنظیم شده که در کنار همکاری بانک مرکزی با وزارت صمت انجام شده باشد رویکردی ارزنده و تاثیر گذار بر قیمت کاغذ را رقم خواهد زد، حل مشکلات حوزه کاغذ را نباید تنها مختص زمانی کرد که قیمت کاغذ افزایش یافته است.

میرباقری پیرامون وضعیت ارز تخصیص داده شده به کاغذ خاطرنشان کرد: دولت از ابتدای سال جاری تاکنون تخصیص ارز برای پرونده‌های واردات کاغذ را به ندرت تأیید کرده است، از سوی دیگر ارز ۴۲۰۰ تومانی کاغذ نیز که به مبلغ ۸۰ میلیون یورو برای کاغذ فرهنگی نشر و مطبوعات عرضه می‌شد در سال جاری اختصاص پیدا نکرده است در این صورت با تمام شدن محموله‌های وارد شده کاغذ، ناشران نیز برای تامین نیاز خود به بازار آزاد روی خواهند آورد و نتیجه آن بر هم خوردن نظم بین عرضه و تقاضای بازار کاغذ خواهد شد که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت کاغذ اخبار فرهنگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت کاغذ اخبار فرهنگی واردکنندگان کاغذ بازگشایی مدارس بازار کاغذ بانک مرکزی قیمت کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی